جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Wreckfest 2 معرفی شد

بازی Wreckfest 2 معرفی شد [تماشا کنید]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Wreckfest نزد طرفداران خود به‌عنوان یکی از بهترین عناوین مسابقه‌ای آرکیدی شناخته می‌شود. اکنون و حدود ده سال پس از انتشار قسمت اول، استودیو Bugbear Entertainment و کمپانی THQ Nordic به‌تازگی با انتشار یک تریلر جدید در شوکیس دیجیتال THQ Nordic از دنباله‌ی این بازی مسابقه‌ای محبوب با نام Wreckfest 2 رونمایی کردند. این تریلر هیجان‌انگیز را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

بازی Wreckfest 2 از یک موتور فیزیک بهبودیافته جهت شبیه‌سازی بهتر مدل‌های فیزیکی برخوردار خواهد بود تا تخریب‌پذیری‌های بیشتری را به نمایش بگذارد. این بازی همچنین از مکانیک‌های شخصی‌سازی جدیدی بهره می‌برد که برای بازیکنان امکان ساخت «خودروی رویاهایشان» و به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها به‌صورت آنلاین را در دسترس قرار خواهد داد.

افزون‌بر این، بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار حالت Career کاملاً تحول‌یافته، همراه با ویژگی‌های چندنفره‌ی جدیدی مانند سیستم حریف‌یابی مبتنی‌ بر مهارت، پشتیبانی از اسپلیت‌اسکرین (Splitscreen)، صف سرورها و چالش‌های کوچک و جمع‌وجور در کنار رویدادهایی با محدودیت زمانی را داشته باشند.

بازی Wreckfest 2 در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد و در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *