جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

فیتالیتی های حیوانات به بازی Mortal Kombat 1 اضافه می‌شود!

فیتالیتی های حیوانات به بازی Mortal Kombat 1 اضافه می‌شوند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو ندررلم (NetherRealm) در رویداد جدید کامیک‌-کان سن دیگو به‌طور رسمی از بسته‌ی الحاقی Khaos Reigns رونمایی کرد. این بسته‌ی الحاقی نه‌تنها کمپین داستانی جدیدی را به بازی Mortal Kombat 1 اضافه می‌کند، بلکه مبارزان بیشتری را نیز به این عنوان می‌آورد. اگرچه این محتوای داستانی و مبارزان جدید پولی خواهند بود، اما بازیکنان مورتال کامبت 1 همچنان می‌توانند انتظار محتواهای رایگان تازه‌ای را نیز داشته باشند.

یکی از این محتواهای رایگان جدید که در رویداد اخیر کامیک‌-کان سن دیگو به نمایش گذاشته شد، «Animality» نام داشت که در واقع فیتالیتی‌هایی با محوریت حیوانات است. مکانیک گیم‌پلی جدید Mortal Kombat 1 نسخه‌ی جالبی از فیتالیتی‌های معروف سری را به این بازی اضافه می‌کند که توسط حیوانات مختلف به خشن‌ترین شکل‌های ممکن انجام می‌شود.

در این ویژگی جدید، شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 1 با تبدیل شدن به حیوانات گوناگون مانند اسب آبی، گوریل، آخوندک و عقرب همدیگر را تکه‌تکه می‌کنند!

فیتالیتی‌های جدید بازی مورتال کامبت 1 همزمان با انتشار بسته‌ی الحاقی Khaos Reigns در تاریخ ۳ مهر ۱۴۰۳ (۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *