جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Planet Coaster 2 معرفی شد؛ اعلام پلتفرم های مقصد

بازی Planet Coaster 2 معرفی شد؛ اعلام پلتفرم های مقصد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو Frontier Developments به‌صورت رسمی از دنباله‌ی عنوان شبیه‌سازی مدیریت محصول سال ۲۰۱۷ خود رونمایی کرد. این بازی که Planet Coaster 2 نام دارد، در پاییز امسال برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

این دنباله جاذبه‌های آبی جدیدی را شامل می‌شود و بازیکنان می‌توانند سرسره‌های آبی و استخرهای مختلفی را بسازند. پنج تم و منظر‌ه‌ی جدید نیز در دسترس قرار می‌گیرند و حتی امکان شخصی‌سازی انیماترونیک‌ها وجود دارد.

سیستم ساختمانی قطعه‌به‌قطعه‌ی بازی‌ Planet Coaster 2 به بازیکنان امکان ایجاد ترن‌های هوایی غول‌آسا و تغییر نوع زمین را می‌دهد. همانند بازی اصلی، نقشه‌ها و پارک‌های خود را هم می‌توانید در Frontier Workshop با بقیه به اشتراک بگذارید.

بازی Planet Coaster 2 همچنین ابزارهای مدیریتی جدیدی را در دسترس قرار می‌دهد و به‌کمک بخش چندنفره‌ی ناهمگام این عنوان متمرکز بر ساخت‌وساز و مدیریت، بازیکنان قادر به ساخت پارک‌های مختلف با دوستان خود در یک فایل مشترک در حالت سندباکس (Sandbox) هستند. برای آن دسته از بازیکنانی که می‌خواهند مناظر و سازه‌های خود را از نمای نزدیک‌تری ببینند، باید مژده داد که این دنباله زاویه‌ی دید اول‌شخص را نیز ارائه می‌دهد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *