جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Astro Bot عنوان بسیار بزرگ و پرمحتوایی خواهد بود

بازی Astro Bot یک عنوان بسیار بزرگ و پرمحتوا خواهد بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همان‌طور که شایعات پیرامون رویداد State of Play قبل از برگزاری آن خبر داده بودند، سونی و استودیو تیم آسوبی (Team Asobi) به‌صورت رسمی در جریان این رویداد از بازی Astro Bot رونمایی کردند. این عنوان حکم اولین نسخه‌ی کامل و بزرگ از مجموعه‌ی محبوب Astro Bot برای کنسول پلی استیشن را دارد و تیم آسوبی از زمانی رونمایی تاکنون، با اطلاعاتی مختلف به تهییج طرفداران پرداخته است!

به گفته‌ی تیم آسوبی، بازی Astro Bot دارای بیش از ۸۰ مرحله و ۷۰ نوع دشمن مختلف خواهد بود و بازیکنان را به ۶ کهکشان مختلف با باس‌فایت‌های هیجان‌انگیز می‌برد. با توجه به حجم محتوایی که تا به حال وعده داده شده، تعجبی ندارد که نیکولاس دوسِت، رئیس استودیو تیم آسوبی، Astro Bot را به‌عنوان یک «بازی واقعاً بزرگ» توصیف می‌کند.

نیکولاس دوسِت در مصاحبه‌ی جدید خود با مجله‌ی Entertainment Weekly اشاره کرد که بازی Astro Bot بزرگترین بازی‌ای به حساب می‌آید که تیم آسوبی تاکنون وظیفه‌ی ساخت آن را برعهده داشته است. رئیس استودیو تیم آسوبی همچنین خاطرنشان کرد که دلیل انتخاب نام ساده‌ی Astro Bot برای بازی‌ پلتفرمر موردبحث، به این برمی‌گردد که توسعه‌دهندگان و اعضای استودیو به این بازی‌ به‌عنوان شروع جدید مجموعه نگاه می‌کنند.

دوسِت در ادامه‌ی صحبت‌های خود به تنوعی که طرفداران می‌توانند از بازی‌ Astro Bot انتظار داشته باشند نیز پرداخت و گفت:

«واقعاً می‌خواستیم مطمئن شویم که بازیکنان حدود هر ۱۰ دقیقه یا بیشتر، تجربه‌ی جدیدی داشته باشند.»

رئیس تیم آسوبی همچنین بازی جدید این استودیو را «فستیوال پلی استیشن» خطاب کرد و وعده داد که ربات‌هایی با ظاهر شخصیت‌های دوست‌داشتنی و محبوب عناوین پلی استیشن در این بازی حضور خواهند داشت. برخی از این شخصیت‌های نمادین مانند کریتوس، نیتن دریک و رچت در تریلر رونمایی Astro Bot رؤیت شدند و باید منتظر ماند و دید که چه شخصیت‌های خاص دیگری انتظار طرفداران پلی استیشن را می‌کشند.

بازی Astro Bot در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *