جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Skull and Bones را می‌توانید در این یک هفته رایگان تجربه کنید!

بازی Skull and Bones را می‌توانید در این یک هفته رایگان تجربه کنید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Skull and Bones که مدت بسیار زیادی توسط استودیو یوبیسافت سنگاپور (Ubisoft Singapore) در دست ساخت قرار داشت و در زمان عرضه با واکنش‌های نه‌چندان مثبت منتقدان و بازیکنان روبه‌رو شد، از امروز فصل دوم خود را آغاز می‌کند. به‌مناسبت ورود بازی Skull and Bones به دومین فصلش، یوبیسافت تصمیم گرفته است تا این عنوان لایو سرویس را به‌مدت یک‌هفته به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

به این ترتیب، بازی Skull and Bones از روز ۳۰ مِه (۱۰ خرداد) تا ۶ ژوئن (۱۷ خرداد) برای بازیکنان در تمامی پلتفرم‌ها به‌شکل رایگان در دسترس قرار خواهد داشت. تجربه‌ی بازیکنان در این نسخه از عنوان با محوریت دزدان دریایی یوبیسافت ذخیره خواهد شد و در صورتی که در آینده تصمیم به خرید خود بازی بگیرید، می‌توانید به پیشرفت‌هایی که در طول این یک‌هفته کرده‌اید دسترسی داشته باشید و بدون شروع مجدد به تجربه‌ی خود ادامه دهید. با توجه به اینکه فصل دوم این بازی نیز به‌تازگی آغاز شده است، بازیکنان در این مدت فرصت خوبی برای آشنایی با محتواهای جدید آن دارند و می‌توانند درباره‌ی ارزش خرید داشتن عنوان لایو سرویس جدید یوبیسافت تصمیم بهتری بگیرند.

بازی Skull and Bones در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس است. علی‌رغم سال‌ها به تعویق افتادن تاریخ انتشار و بودجه‌ی بسیار بالای این عنوان، سرورهای Skull and Bones در زمان عرضه از کمتر از یک میلیون بازیکن (حتی با در نظر گرفتن اولین نسخه‌ی آزمایشی رایگان) میزبانی می‌کردند. با این حال، یوبیسافت مدعی شده که بازی‌ Skull and Bones از نظر جلب توجه‌ی بازیکنان و ترغیب به تجربه‌ی ساعات اولیه‌ی بازی‌، رتبه‌ی دوم بهترین عملکرد بین تمامی عناوین تاریخ این کمپانی را به‌دست آورده بود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *