جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Contraband در دوران توسعه با مشکلات زیادی مواجه بوده است

بازی مورد انتظار Contraband در دوران توسعه با مشکلات زیادی مواجه بوده است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در میان تمامی شایعاتی که پیرامون شوکیس موردانتظار ایکس باکس (Xbox Games Showcase) مطرح می‌شود و گمانه‌زنی‌های مختلفی که به حضور بازی‌هایی نظیر Gears 6 ،Perfect Dark و حتی State of Decay 3 و DOOM: The Dark Ages در این رویداد اشاره می‌کنند، جای خالی عناوین مهم دیگری مانند بازی Contraband از استودیو آوالانچ (Avalanche) به چشم می‌آید. جدیدترین اثر سازندگان بازی مد مکس (Mad Max) و سری جاست کاز (Just Cause) در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و از آن زمان تاکنون در سکوت خبری فرو رفته است.

گزارش جدید جز کوردن از سایت Windows Central به روند توسعه‌ی دشوار این عنوان کو-آپ اشاره می‌کند. بر اساس این گزارش، مشکلات آوالانچ در دوران توسعه‌ی بازی Contraband به پاندمی و جدایی برخی از اعضای مهم این استودیو از پروژه برمی‌گردد. شایعات قبلی از به تعویق افتادن تاریخ انتشار این بازی از سال ۲۰۲۲ به ۲۰۲۳ خبر می‌دادند اما Contraband در سال گذشته‌ی میلادی نیز فرصت انتشار پیدا نکرد و همچنان تاریخ عرضه‌ی مشخصی برای آن توسط آوالانچ و مایکروسافت تعیین نشده است.

علاوه‌ بر Contraband، جز کوردن در گزارش خود به وضعیت بازی Perfect Dark نیز پرداخته است و به نظر می‌رسد این عنوان روند توسعه‌ی خوبی را طی می‌کند. با توجه به اینکه مدت زیادی از آخرین نمایش این بازی نیز می‌گذرد، بسیاری از مخاطبان باور دارند که اثر جدید استودیوی The Initiative در رویداد مایکروسافت حضور خواهد داشت.

رویداد Xbox Games Showcase در روز یکشنبه، ۹ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) در ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت ایران برگزار می‌شود و باید منتظر ماند و دید که آیا بعد از مدت‌ها شاهد حضور بازی Contraband نیز خواهیم بود یا خیر.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *