جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هواوی بزرگترین تلویزیون هوشمند خود را راهی بازار کرد؛ ۱۱۰ اینچی و 4K!

هواوی بزرگترین تلویزیون هوشمند خود را راهی بازار کرد؛ ۱۱۰ اینچ و 4K!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی بزرگ‌ترین تلویزیون هوشمند خود را معرفی کرد. این تلویزیون ۱۱۰ اینچی با نام «Smart TV V5 Max»، از سیستم‌عامل HarmonyOS 4.5 هواوی بهره‌مند است. این محصول جدید با هدف ارائه‌ی تجربه‌ای جذاب و فراگیر، فناوری‌های پیشرفته را با سخت‌افزار قدرتمند ترکیب می‌کند. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون هوشمند ۱۱۰ اینچی جدید هواوی، با اِروتِک همراه باشید.

تلویزیون هوشمند V5 Max هواوی از یک پنل ۱۱۰ اینچی SuperMiniLED با رزولوشن Ultra HD 4K (یا ۳٬۸۴۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این محصول که برای فضاهای بزرگ طراحی شده است، ظاهری جذاب با حاشیه‌های بسیار باریک ۱۲ میلی‌متری و ابعادی برابر با ۲۴۶۷٫۸۸ در ۱۴۱۷٫۴۲ در ۶۹ میلی‌متر (بدون پایه) دارد. وزن جدیدترین تلویزیون هوشمند هواوی نیز به ۹۵ کیلوگرم می‌رسد.

پنلی که هواوی برای تلویزیون ۱۱۰ اینچی خود در نظر گرفته است، به حداکثر روشنایی ۵٬۰۰۰ نیت دست می‌یابد و تصاویری واضح و زنده را حتی در محیط‌های روشن به نمایش می‌گذارد. نسبت کنتراست چشمگیر ۸٬۰۰۰٬۰۰۰:۱، زاویه‌ی دید عریض ۱۷۸ درجه‌ای و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ این تلویزیون هوشمند، تجربه‌ی استثنایی و فراگیری را برای کاربران رقم می‌زنند.

تلویزیون هوشمند ۱۱۰ اینچی V5 Max با استفاده از فناوری مبتنی‌بر هوش مصنوعی Honghu AI می‌تواند کیفیت تصاویر 1080P را برای جزئیات و وضوح بیشتر بهبود بخشد. این دستگاه دارای سیستم هوشمند کنترل نور است که روشنایی تصاویر را بر اساس نور محیطی تنظیم می‌کند و از قابلیت Honghu AI HDR بهره می‌برد که تجربه‌ی تماشای صحنه‌های تاریک و روشن را ارتقاء می‌دهد.

این تلویزیون به تراشه‌ی هونگو سوان 900 هواوی مجهز است و به‌کمک ۸ هسته‌ی Cortex A73، عملکرد پردازنده‌ی مرکزی را تا ۲۰۰ درصد بهبود می‌دهد. پردازنده‌ی گرافیکی G52 MC6 این تلویزیون نیز بهبود عملکرد گرافیکی ۱۶۰ درصدی را به همراه دارد. تلویزیون هوشمند ۱۱۰ اینچی هواوی همچنین از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است و عملکرد روان و فضای کافی برای برنامه‌ها و محتوا را تضمین خواهد کرد.

هواوی بزرگترین تلویزیون هوشمند خود را راهی بازار کرد؛ ۱۱۰ اینچی و 4K!

جدیدترین تلویزیون هوشمند هواوی به‌لطف استفاده از سیستم‌عامل HarmonyOS 4.5 دارای چندین ویژگی برجسته است. به‌طور مثال، قابلیت Smart Care فعالیت و وضعیت نشستن کودک شما را هنگام تماشای تلویزیون کنترل می‌کند، یا با ویژگی Family Connect امکان برقراری تماس‌های تصویری باکیفیت با حداکثر ۱۲ کاربر را فراهم خواهد کرد. این تلویزیون همچنین برای تجربه‌ی بازی و کارائوکه مناسب است و سینمای خانگی جذابی را برای تماشای فیلم‌ها تضمین می‌کند.

علاوه بر این ویژگی‌ها، امکان کنترل از راه دور تلویزیون هوشمند جدید هواوی با ژست‌های مخصوص وجود دارد و کاربران می‌توانند تلویزیون خود را از طریق گوشی نیز در هر مکانی مدیریت کنند. هواوی فناوری صوتی اختصاصی خود را در این تلویزیون به کار گرفته است و V5 Max از ۵ بلندگوی فیبر کربنی دوگانه، ۲ توییتر و ۲ رادیاتور پسیو برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی صوتی فراگیر بهره می‌گیرد. دوربین مجهز به هوش مصنوعی این تلویزیون، امکان برقراری تماس‌های تصویری و عملکردهای هوشمند دیگر را نیز فراهم می‌کند.

پیش‌فروش تلویزیون هوشمند ۱۱۰ اینچی V5 Max هواوی در حال حاضر با قیمت ۶۹٬۹۹۹ یوان (حدود ۹٬۹۵۴ دلار) آغاز شده است و بزرگ‌ترین تلویزیون هوشمند هواوی به‌طور رسمی در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) عرضه می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *