جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مدل 2025 تلویزیون 75 اینچی Mini LED شیائومی با روشنایی 1200 نیت معرفی شد

مدل 2025 تلویزیون 75 اینچی Mini LED شیائومی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی به‌تازگی یک صفحه‌ محصول جدید را برای مدل ۲۰۲۵ تلویزیون ۷۵ اینچی مینی ال‌ای‌دی خود (Xiaomi TV S Mini LED 75 2025) در وب‌سایت جهانی‌اش ایجاد کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که غول فناوری چینی در حال آماده شدن برای عرضه‌ی تلویزیون جدید خود در اروپا و سایر بازارهای بین‌المللی است. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون Mini LED جدید شیائومی، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات مدل ۲۰۲۵ تلویزیون ۷۵ اینچی Mini LED شیائومی

مدل ۲۰۲۵ تلویزیون ۷۵ اینچی Mini LED شیائومی دارای یک صفحه‌نمایش تمام‌صفحه‌ی فلزی با بدنه‌ای یکپارچه است که نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بالایی را ارائه می‌دهد. این تلویزیون از فناوری LED QD-Mini با ۵۱۲ منطقه‌ی تنظیم نور مستقل استفاده می‌کند که کنترل دقیق نور و کنتراست ارتقایافته را به نمایش می‌گذارد. پنل موردبحث دارای حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت است که تصاویری واضح و پرجزئیات را در هر دو محیط روشن و تاریک نشان خواهد داد.

این تلویزیون که از رزولوشن 4K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد، با استفاده از فناوری MEMC می‌تواند نرخ فریم محتوا را با نرخ نوسازی پنل تطبیق دهد و عملکرد مناسبی در صحنه‌های سریع و با جابه‌جایی‌های ناگهانی در مسابقات ورزشی، فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی داشته باشد. مدل ۲۰۲۵ تلویزیون ۷۵ اینچی Mini LED شیائومی همچنین از فناوری‌های دالبی ویژن (Dolby Atmos) و دالبی ویژن آی‌کیو (Dolby Vision IQ) پشتیبانی می‌کند و تجربه‌ی صوتی‌وبصری فراگیری را فراهم خواهد کرد. تلویزیون جدید شیائومی ۹۴ درصد از گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و به‌لطف فناوری پردازش رنگ اختصاصی شیائومی، رنگ‌های دقیق و پرجزئیاتی را به نمایش خواهد گذاشت.

مدل 2025 تلویزیون 75 اینچی Mini LED شیائومی با روشنایی 1200 نیت معرفی شد

تلویزیون 4K مذکور شامل حالت ویژه‌ی بازی به نام «Game Boost Mode» نیز می‌شود که نرخ نوسازی را به ۲۴۰ هرتز افزایش می‌دهد و تجربه‌ی روان‌تری را در بازی‌ها تضمین می‌کند. این تلویزیون دو پورت HDMI 2.1 دارد و موفق به کسب تأییدیه‌ی FreeSync Premium با زمان پاسخ‌‎گویی تنها ۴ میلی‌ثانیه نیز شده است. مدل ۲۰۲۵ تلویزیون ۷۵ اینچی Mini LED شیائومی از پردازنده‌ی Quad Cortex A73 با فناوری‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی «AI PQ» و «AI SR» بهره می‌گیرد.

از آن‌جایی که تلویزیون جدید شیائومی به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است، این محصول در هنگام اجرای برنامه‌های بزرگ و سنگین به مشکل برنخواهد خورد. برخورداری از استاندارد وای‌فای 6 نیز تضمین می‌کند که سرعت دانلود بالا و تأخیر کمی را هنگام کار با این تلویزیون تجربه خواهید کرد، که هم برای گیمینگ و هم تماشای آنلاین فیلم و سریال اهمیت بالایی دارد.

این تلویزیون با استفاده از گوگل تی‌وی (Google TV) محتوای موجود در بیش از ۱۰ هزار برنامه را همراه با پیشنهادات شخصی‌سازی‌شده در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه‌ بر این، کاربران به‌لطف دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) می‌توانند تلویزیون جدید شیائومی را از راه دور کنترل کنند و مستقیماً به جستجوی محتوا و مدیریت سایر دستگاه‌های خانه‌ی هوشمند خود بپردازند. مدل ۲۰۲۵ تلویزیون ۷۵ اینچی Mini LED شیائومی به کروم‌کست نیز مجهز شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا فیلم‌ها، سریال‌ها و تصاویر موردنظر خود را مستقیماً از گوشی در تلویزیون به نمایش بگذارند. شیائومی هنوز تاریخ رسمی عرضه و قیمت این مدل از تلویزیون‌های Mini LED خود را اعلام نکرده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *