جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مدل 85 اینچی تلویزیون هوشمند «ویژن اسمارت اسکرین 4 SE» هواوی عرضه شد

مدل 85 اینچی تلویزیون هوشمند «ویژن اسمارت اسکرین 4 SE» هواوی عرضه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی پیش‌فروش مدل ۸۵ اینچی تلویزیون هوشمند «Vision Smart Screen 4 SE» را آغاز کرد. «ویژن اسمارت اسکرین 4 SE» از یک دوربین مجهز به هوش مصنوعی و یک پنل 4K از نوع LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است. این تلویزیون در حال حاضر در اندازه‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ به فروش می‌رسد و در اوایل سال جاری به‌ترتیب با برچسب قیمتی ۲٬۴۹۹ یوان (حدود ۳۵۱ دلار)، ۲٬۹۹۹ یوان (حدود ۴۲۲ دلار) و ۳٬۹۹۹ یوان (حدود ۵۶۳ دلار) روانه‌ی بازار شده بود.

مدل ۸۵ اینچی تلویزیون هوشمند ویژن اسمارت اسکرین 4 SE هواوی نیز درست مانند مدل‌های کوچک‌تر، دارای حاشیه‌های ۱٫۵ میلی‌‎متری فوق باریک و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۸ درصدی است. این تلویزیون هوشمند از قابلیت 4K Super Screen Mirroring برای نمایش چندبرنامه‌ای «فوق‌العاده شفاف، فوق‌العاده سریع، فوق‌العاده پایدار» با حداکثر رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند و به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل HarmonyOS 4.2 هواوی در دسترس قرار می‌گیرد. طبق گفته‌های هواوی، عملکرد Screen Mirroring این تلویزیون هوشمند از حداکثر نرخ ۵۰ فریم بر ثانیه و ۳ ساعت پخش مداوم بدون تأخیر پشتیبانی خواهد کرد. روش فعال کردن این قابلیت نیز بسیار راحت است و کاربران می‌توانند به‌راحتی صفحه‌ی گوشی خود را روی این نمایشگر بزرگ به نمایش درآورند.

هواوی همچنین ادعا کرده است که تلویزیون هوشمند ویژن اسمارت اسکرین 4 SE از فناوری بهبود محتوای HDR بهره می‌برد که مناطق روشن را بدون نوردهی بیش از حد شفاف می‌کند و مناطق تاریک را با جزئیات نشان می‌دهد.

مدل 85 اینچی تلویزیون هوشمند «ویژن اسمارت اسکرین 4 SE» هواوی عرضه شد

سیستم این تلویزیون هوشمند ظاهراً بر روی تراشه‌ی اختصاصی هواوی اجرا می‌شود و حداکثر از رزولوشن 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون همچنین دارای پورت ارتقایافته‌ی HDMI 2.1 است که حالت تأخیر کم خودکار، نرخ نوسازی متغیر (VRR) و ورودی 4K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

نسل جدید دوربین هوش مصنوعی این تلویزیون 4K از عملکردهای هوشمندی مانند تماس‌های ویدیویی روان، ردیابی پرتره به‌طور همزمان و درجا، تشخیص وضعیت نشستن کودکان، یادآوری فاصله گرفتن از تلویزیون و سرگرمی واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند. هواوی تلویزیون هوشمند جدید خود را به دوربینی با رزولوشن 1080p و گشودگی دیافراگم f/2.2 مجهز کرده است. ویژگی اختصاصی ردیابی پرتره‌ی ویژن اسمارت اسکرین 4 SE به شما کمک می‌کند تا حتی در حین حرکت در تماس‌های تصویری همچنان در کادر بمانید.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *