جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی تبلت‌های سری شیائومی پد 7 فاش شد

مشخصات کلیدی تبلت‌های سری شیائومی پد 7 فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه انتظار می‌رود شیائومی تا اواخر ماه جاری میلادی از تبلت‌های سری شیائومی پد 7 (نسخه وانیلی/ استاندارد و نسخه پرو) رونمایی کند، روز گذشته برخی از مشخصات کلیدی این دو دستگاه توسط یک افشاگر تکنولوژی فاش شد. برخلاف انتظار برخی از کاربران این تبلت‌ها جایگزین شیائومی پد 6S پرو نخواهد بود و به عنوان جایگزین شیائومی پد 6 (نسخه وانیلی/ استاندارد) و شیائومی پد 6 پرو که در آوریل سال 2023 میلادی معرفی شدند، روانه بازار خواهند شد. با این حال انتظار می‌رود شیائومی همچنان به فروش برترین تبلت خود در تمامی ادوار، یعنی شیائومی 6S پرو، ادامه دهد.

مشخصات کلیدی تبلت‌های سری شیائومی پد 7 فاش شد

با توجه به نشت اطلاعاتی اخیر به نظر می‌رسد شیائومی پد 7 به تراشه «اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام» مجهز بوده و از شارژ سیمی با سرعت «45 واتی» پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که شیائومی پد 7 پرو دارای چیپست «اسنپدراگون 8s نسل 3» بوده و سرعت شارژ «67 واتی» را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین پیش‌بینی می‌شود هر دو تبلت به یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 11.16 اینچی با «نرخ نوسازی 144 هرتزی» مجهز باشند.

مشخصات کلیدی تبلت‌های سری شیائومی پد 7 فاش شد
شیائومی پد 6

در نهایت در حالیکه شیائومی تاکنون بازه زمانی مشخصی را برای رونمایی از تبلت‌های سری شیائومی پد 7 را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود این دو تبلت بلافاصله پس از معرفی گوشی‌های پرچم‌دار سری شیائومی 15 (در اواخر ماه جاری میلادی) به بازار معرفی شوند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *