جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین تبلت جان‌سخت 5G جهان؛ سری یولفون آرمور پد 4 اولترا معرفی شد!

اولین تبلت جان‌سخت 5G جهان؛ سری یولفون آرمور پد 4 اولترا معرفی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی یولفون (Ulefone) از اولین تبلت جان‌سخت 5G جهان و جانشین تبلت یولفون آرمور پد 3 پرو، تحت عنوان «یولفون آرمور پد 4 اولترا» رونمایی کرد. این تبلت جان‌سخت به‌صورت خاص برای استفاده در محیط‌های خشن و چالش‌برانگیز طراحی شده و قادر به رفع نیازهای اساسی علاقه‌مندان به گردش در طبیعت مانند «کوهنوردان و صخره‌نوردان» است. برای آشنایی بیشتر با این تبلت جذاب و بادوام با اِروتِک همراه باشید.

اولین تبلت جان‌سخت 5G جهان؛ سری یولفون آرمور پد 4 اولترا معرفی شد!

مشخصات کلیدی تبلت یولفون آرمور پد 4 اولترا

یولفون در این سری از تبلت‌های جان‌سخت خود با ارائه 2 نسخه «استاندارد» و «تصویربرداری حرارتی/ Thermal Imaging»، دست کاربران را در انتخاب نسخه متناسب با نیازهای خود باز گذاشته است. همان‌طور که از نام نسخه استاندارد پیداست، این نسخه از تبلت یولفون آرمور پد 4 اولترا با تمرکز بر روی 2 شاخص «دوام و عملکرد»، تلاش می‌کند نیازهای کاربرانی که به دنبال یک تبلت بادوام و مقاوم برای انجام کارهای روزمره خود هستند را رفع کند.

اولین تبلت جان‌سخت 5G جهان؛ سری یولفون آرمور پد 4 اولترا معرفی شد!

این در حالی است که یولفون با تجهیز نسخه «تصویربرداری حرارتی» این تبلت به یک سنسور حرارتی پیشرفته تحت عنوان «ThermoVue»، به‌صورت انحصاری نیازهای کاربرانی که در هنگام انجام فعالیت‌های موردنظر خود به «سنجش دقیق دما» و «تصویربرداری حرارتی» نیاز دارند، را در اولویت اصلی خود قرار داده است.

اولین تبلت جان‌سخت 5G جهان؛ سری یولفون آرمور پد 4 اولترا معرفی شد!

این سنسور حرارتی پیشرفته با ارائه وضوح «160 در 120 پیکسلی و نرخ نوسازی 25 هرتزی» بستر مناسبی برای تصویربرداری حرارتی روان و دقیق را فراهم می‌کند. همچنین کاربران قادرند با استفاده از اپلیکیشن ThermoVue در این نسخه از تبلت یولفون آرمور پد 4 اولترا، تصاویر حرارتی را ثبت و فیلم‌های موردنظر خود را ضبط کرده و بر روی «تغییرات دما در زمان واقعی» در فیلم‌های تایم‌لپس ضبط‌شده نظارت داشته باشند. به همین دلیل می‌توان گفت که این نسخه برای مشاغلی همچون «نظارت و بازرسی ایمنی الکتریکی، اطفاء حریق و عملیات جستجو و نجات» بسیار ایده‌آل می‌باشد.

تبلت‌های سری یولفون آرمور پد 4 اولترا به واسطه دریافت رتبه‌های IP68/IP69K و گواهینامه درجه نظامی MIL-STD-810H، در برابر «سقوط از ارتفاع 1.5 متری، رطوبت، دمای بسیار بالا، شوک و گرد و غبار» بسیار مقاوم هستند که این مسئله بستر مناسبی برای استفاده از این تبلت‌ها در محیط‌های چالش‌برانگیز نظیر «محل‌های ساخت و ساز ساختمانی، سفر در مناطق صعب‌العبور، کارگاه‌ها و کارخانه‌های صنعتی و ..» را فراهم می‌کند.

اولین تبلت جان‌سخت 5G جهان؛ سری یولفون آرمور پد 4 اولترا معرفی شد!

علاوه بر این، یولفون با تعبیه یک چراغ LED کمپینگ در قاب پشتی این تبلت‌ها امکان استفاده از آن‌ها به عنوان «چراغ‌قوه یا چراغ کمپ» در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی/ تفریحی در محیط‌های سرباز نظیر «کمپینگ، ماهیگیری، کوهنوردی و پیاده‌روی» و «چراغ جلوی خودرو» در شرایط اضطراری که امکان تعمیر چراغ وسیله نقلیه وجود ندارد، را در اختیار کاربران این دستگاه‌ها قرار داده است.

هر دو مدل از تبلت‌های سری یولفون آرمور پد 4 اولترا به یک صفحه‌نمایش 10.36 اینچی با «رزولوشن 2K» مجهز بوده و قادرند تصاویر را در تمامی شرایط اعم از «تماشای فیلم و سریال، مشاهده تصاویر حرارتی یا حتی استفاده در هنگام کار» با وضوح و دقت رنگ بسیار بالایی برای کاربران خود به نمایش بگذارند.

یولفون با درنظرگیری تراشه دایمنسیتی 6300 فایوجی کمپانی مدیاتک برای یولفون آرمور پد 4 اولترا و پیکربندی آن با رم «16 گیگابایتی» و فضای ذخیره‌سازی «256 گیگابایتی»، عملکرد روان این تبلت در هنگام استفاده از نرم‌افزارهای حجیم و پیچیده یا اجراء هم‌زمان چندین نرم‌افزار (مالتی تسکینگ) را تضمین می‌کند. لازم به ذکر است این دستگاه عملکرد خود را از طریق سیستم‌عامل اندروید 14 به نمایش گذاشته و به واسطه پشتیبانی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین نرم‌افزارها، تجربه کاربری «ایمن و یک‌پارچه‌ای» را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

علاوه بر این، سری یولفون آرمور پد 4 اولترا به عنوان نخستین تبلت جان‌سخت در جهان از اتصال «5G» پشتیبانی می‌کند که این مسئله می‌تواند برای کاربرانی که به دنبال اتصال اینترنتی سریع و پایدار در هنگام سفر (برای برقرارسازی تماس‌های تلفنی/ ویدویی در بستر اینترنت یا انتقال فایل‌های حجیم) یا کار (ارتباط با همکاران و تیم‌های امداد و نجات) در مناطق دورافتاده هستند، بسیار ارزشمند باشد.

اولین تبلت جان‌سخت 5G جهان؛ سری یولفون آرمور پد 4 اولترا معرفی شد!

هر دو مدل تبلت یولفون Armor Pad 4 اولترا به یک باتری 11800 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و به همین دلیل عمر باتری بسیار بالایی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. لازم به ذکر است هر دو تبلت از شارژ سریع سیمی و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

جزئیات قیمت

نسخه استاندارد تبلت یولفون آرمور پد 4 اولترا با برچسب قیمتی «280 دلاری» و نسخه تصویربرداری حرارتی با برچسب قیمتی «323 دلاری» از فردا از طریق وب‌سایت رسمی یولفون و وب‌سایت فروشگاهی AliExpress به فروش خواهد رسید.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *