جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کیوب از تبلت شیائوکو 2S با برچسب قیمتی کمتر از 100 دلاری رونمایی کرد!

کیوب از تبلت شیائوکو 2S با برچسب قیمتی کمتر از 100 دلاری رونمایی کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی کیوب (Cube) از قصد خود برای عرضه تبلت Xiaoku 2S (شیائوکو 2S) در تاریخ 10 جولای (20 تیر) خبر داد. برای آشنایی بیشتر با این تبلت ارزان‌قیمت با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی تبلت شیائوکو 2S

تبلت Xiaoku 2S دارای یک صفحه‌نمایش 10.1 اینچی بلک دایموند تمام لمینیتی است و از این رو قادر است تجربه تماشای فراگیری را برای کاربران خود فراهم کند. همچنین در حالیکه کیوب تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با تراشه تعبیه‌شده بر روی این تبلت را در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده است، اما با توجه به برچسب قیمتی مشابه این دستگاه با برادر خود (شیائوکو 2 لایت) پیش‌بینی می‌شود این دستگاه نیز به تراشه یونیساک T606 مجهز باشد. علاوه بر این، با توجه به اطلاعات منتشرشده بر روی پوستر این محصول، شیائوکو 2S از «رم 4 گیگابایتی» و «فضای ذخیره‌سازی داخلی 128 گیگابایتی» پشتیبانی خواهد کرد.

کیوب از تبلت شیائوکو 2S با برچسب قیمتی کمتر از 100 دلاری رونمایی کرد!

این تبلت از طریق یک رابط کاربری انحصاری و سفارشی‌سازی‌شده مبتنی بر اندروید 14 عملکرد خود را به نمایش گذاشته و در راستای بهبود تجربه کابری، قابلیت‌هایی همچون “صفحه‌نمایش چندپنجره‌ای (Multi-window Split Screen)، حالت خوانش (Reading Mode) و حالت محافظت از چشم (Eye Protection Mode)” را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. علاوه بر این، کیوب با گنجاندن مدل‌های متنوع زبان بزرگ نظیر “Wenxin Yiyan” و “KIMI CHAT بر روی تبلت Xiaoku 2S، امکان بهره‌مندی از طیف وسیعی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کاربران این تبلت فراهم کرده است. لازم به ذکر است، شیائوکو 2S به یک باتری «7000 میلی‌آمپر ساعتی» مجهز می‌باشد.

جزئیات قیمت

نسخه 4G/LTE پیکربندی «رم 4 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی» تبلت Xiaoku 2S با برچسب قیمتی «700 یوانی/ حدوداً 106 دلار» روانه بازار می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *