جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر تبلت گلکسی تب S10 اولترا سامسونگ فاش شد

تصاویر رندر تبلت گلکسی تب S10 اولترا سامسونگ فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه روزبه‌روز به رویداد بعدی گلکسی آنپکد سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم، تصاویر رندر تبلت گلکسی تب S10 اولترا پیش از رونمایی رسمی فاش شده است. با این حال، طراحی ظاهری این تبلت تفاوت قابل ملاحظه‌ای با نسل قبلی آن، یعنی گلکسی تب S9 اولترا ندارد.

گلکسی تب S10 اولترا در پنل جلویی خود همچنان از همان ناچ با دو دوربین سلفی میزبانی می‌کند که برای اولین‌بار در تبلت S8 اولترا به کار گرفته شده بود. در حال حاضر اطلاعاتی درباره‌ی مشخصات دوربین‌های این تبلت در دسترس نیست، اما می‌توان انتظار لنزهای عریض و فوق‌عریضی را از تبلت جدید سامسونگ داشت.

تصاویر رندر تبلت گلکسی تب S10 اولترا سامسونگ فاش شد

ابعاد گلکسی تب S10 اولترا دقیقاً همانند تب S9 اولترا برابر با ۳۲۶٫۴ در ۲۰۸٫۶ در ۵٫۴۵ میلی‌متر خواهد بود. علی‌رغم اینکه وزن این محصول هنوز مشخص نیست، اما از این نظر نیز احتمالاً شاهد تغییر چندانی نسبت به وزن ۷۳۲ گرمی مدل سال ۲۰۲۳ نباشیم.

تصاویر رندر تبلت گلکسی تب S10 اولترا سامسونگ فاش شد

دو دوربین دیگر، همراه با جایگاه مغناطیسی مخصوص قلم S سامسونگ در پنل پشتی این تبلت مشاهده می‌شود. چهار اسپیکر نیز در کناره‌ها به چشم می‌خورند.

با توجه به اطلاعات رؤیت‌شده در بنچمارک گیک‌بنچ، می‌دانیم که گلکسی تب S10 پلاس احتمالاً به تراشه‌ی دایمنسیتی 9300 پلاس مجهز خواهد شد. با این وجود، تراشه‌ی مدل اولترا در حال حاضر فاش نشده است و باید منتظر ماند و دید که آیا گلکسی تب S10 اولترا هم مانند گلکسی S24 اولترا به‌طور انحصاری از تراشه‌ی اسنپدراگون بهره خواهد گرفت یا خیر. از طرف دیگر، آیا سامسونگ تراشه‌های اسنپدراگون ایکس الیت و اسنپدراگون ایکس پلاس (مانند گلکسی بوک 4 اج) را برای تبلت جدید خود در نظر دارد یا باید انتظار به‌کارگیری تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 3 را داشته باشیم؟

سامسونگ احتمالاً به این نوع سؤالات در رویداد بعدی گلکسی آنپکد پاسخ خواهد داد و از سه تبلت جدید گلسی، همراه با گوشی‌های تاشو گلکسی زد و حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ به‌طور کامل رونمایی خواهد کرد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *