جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت جدید لنوو تب پلاس رونمایی شد؛ نمایشگر ۱۱٫۵ اینچی و ۸ اسپیکر!

تبلت جدید لنوو تب پلاس رونمایی شد؛ نمایشگر ۱۱٫۵ اینچی و ۸ اسپیکر!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی لنوو به‌تازگی از تبلت جدید تب پلاس (Tab Plus) خود رونمایی کرد. لنوو تب پلاس جدید، یک تبلت ۱۱٫۵ اینچی با محوریت سرگرمی است که مجهز به ۸ اسپیکر JBL و همراه با یک کیک‌استند (پایه‌ی نگه‌دارنده) عرضه می‌شود. کیک‌استند تبلت جدید لنوو تا زاویه‌ی ۱۷۵ درجه قابل‌ تنظیم است و خود تبلت به‌لطف بلندگوهایش می‌تواند به‌عنوان یک اسپیکر بلوتوثی نیز مورداستفاده قرار بگیرد! به عبارت دیگر، کاربران قادر خواهند بود گوشی خود را به لنوو تب پلاس متصل کنند و از بلندگوهای آن بهره بگیرند.

این تبلت همچنین از قابلیت شخصی‌سازی صدای برنامه‌ها برخوردار است و به‌طور مثال می‌تواند صدا را هنگام باز بودن یک برنامه‌ی خاص به‌صورت خودکار افزایش دهد یا در صورتی که برنامه‌ی دیگری در پیش‌زمینه باز باشد، صدا را کم کند.

تبلت جدید لنوو تب پلاس رونمایی شد؛ نمایشگر ۱۱٫۵ اینچی و ۸ اسپیکر!

تبلت جدید لنوو از یک نمایشگر ۱۱٫۵ اینچی LCD با رزولوشن ۲٬۰۰۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت بهره می‌برد. لنوو تب پلاس به تراشه‌ی هلیو G99 مدیاتک، همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقاء مجهز شده است.

در پنل پشتی این تبلت یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی مشاهده می‌شود، در عین حال پنل جلویی نیز از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. وظیفه‌ی تأمین انرژی جدیدترین تبلت برند لنوو برعهده‌ی یک باتری ۸٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی است. این تبلت به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند و تا دو سال آپدیت‌های اصلی این سیستم‌عامل را دریافت خواهد کرد. پچ‌های امنیتی نیز تا ژوئن سال ۲۰۲۸ (حوالی خرداد و تیر ۱۴۰۷) برای تبلت جدید لنوو منتشر خواهند شد.

لنوو تب پلاس ابعادی برابر با ۲۶۸٫۳ در ۱۷۴٫۲۵ در ۷٫۷۷ میلی‌متر و وزنی معادل ۶۵۰ گرم دارد. این تبلت با رنگ خاکستری و قیمت ۲۷۹ یورو یا ۲۸۹٫۹۹ دلار به برخی از بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *