جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ انتشار اندروید 15 فاش شد!

تاریخ انتشار اندروید 15 فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگرچه گوگل تاکنون کدهای اندروید 15 را به پروژه‌ی منبع‌باز اندروید (AOSP) ارسال کرده، اما آپدیت جدیدترین نسخه‌ی اندروید برای گوشی‌های پیکسل نیز هنوز منتشر نشده است. شایعات فراوانی اخیراً به احتمال انتشار اندروید 15 در ماه اکتبر (حوالی مهر و آبان) اشاره کردند و به‌تازگی تاریخ انتشار دقیق این سیستم‌عامل موردانتظار نیز فاش شد.

طبق یکی از گزارشات جدید پیرامون این سیستم‌عامل، گوگل روند انتشار آپدیت اندروید 15 را از تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) آغاز خواهد کرد. با این حال، گزارش موردبحث همچنین اشاره می‌کند که گوگل ممکن است تاریخ انتشار نهایی اندروید 15 را، به‌ویژه در صورت پیدا شدن باگ‌هایی که عملکرد سیستم‌عامل را با مشکل مواجه می‌کنند، در روزهای آینده تغییر دهد.

اندروید 15 برای گوشی‌های سری پیکسل 6 و دستگاه‌های جدیدتر در دسترس قرار خواهد گرفت. جای امیدواری دارد که به تعویق افتادن انتشار این نسخه از اندروید، در نهایت به سیستم‌عاملی روان و بدون مشکل قابل‌توجه منجر شود.

همان‌طور که انتظار می‌رود، اندروید ۱۵ برای دستگاه‌های جدید سری پیکسل 9 گوگل نیز منتشر خواهد شد. این گوشی‌ها معمولاً در ماه اکتبر (حوالی مهر و آبان) معرفی می‌شدند، اما گوگل این‌بار سری جدید پیکسل خود را در اواخر مردادماه رونمایی کرد. از این رو، مدل‌های پیکسل 9 به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۴ را اجرا می‌کنند و آپدیت اندروید ۱۵ را همراه با سایر مدل‌های واجد شرایط پیکسل در تاریخ ۲۴ مهر دریافت خواهند کرد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *