جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آپدیت HyperOS 2.0 احتمالاً برای این دستگاه‌های شیائومی منتشر می‌شود [لیست]

آپدیت HyperOS 2.0 احتمالاً برای این دستگاه‌های شیائومی منتشر می‌شود [لیست]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این روزها، کمپانی شیائومی کم‌کم آماده‌ی انتشار آپدیت HyperOS 2.0 می‌شود و احتمالاً در ماه اکتبر سال جاری میلادی (حوالی مهر و آبان) شاهد انتشار نسخه‌ی جدید این رابط کاربری برای دستگاه‌های شیائومی باشیم. طرفداران این غول فناوری چینی نیز مشتاقانه منتظر دریافت آپدیت HyperOS 2.0 هستند، اما این به‌روزرسانی برای تمامی محصولات شیائومی در دسترس قرار نخواهد گرفت و تنها برخی از مدل‌های شیائومی و برندهای ردمی و پوکو به HyperOS 2.0 به‌روزرسانی خواهند شد.

شیائومی هنوز به‌طور رسمی هیچ‌گونه اطلاعاتی را درباره‌ی HyperOS 2.0 به اشتراک نگذاشته و حتی به‌صورت رسمی اعلام نکرده است که روی نسخه‌ی جدید رابط کاربری HyperOS خود کار می‌کند. با این حال، نشانه‌هایی از آپدیت HyperOS 2.0 اخیراً در سرور‌های این کمپانی چینی رؤیت شده و کاربران تنها باید منتظر تأیید رسمی شیائومی باشند. لیست دستگاه‌هایی که احتمالاً آپدیت HyperOS 2.0 را دریافت می‌کنند، در ادامه آمده است:

دستگاه‌های برند شیائومی

  • شیائومی 14، شیائومی 14 پرو و شیائومی 14 اولترا
  • شیائومی 13، شیائومی 13 پرو و شیائومی 13 اولترا
  • شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو
  • شیائومی 12، شیائومی 12 پرو، شیائومی 12S، شیائومی 12S پرو و شیائومی 12S اولترا
  • شیائومی می 11، شیائومی می 11 پرو، شیائومی می 11 اولترا و شیائومی 11 لایت NE 5G
  • شیائومی 11T و شیائومی 11T پرو
  • شیائومی میکس فولد 2 و شیائومی میکس فولد 3
  • شیائومی پد 6، شیائومی پد 6 پرو، شیائومی پد 6 مکس 14 و شیائومی پد 5 پرو 12.4

دستگاه‌های برند ردمی

  • ردمی K60، ردمی K60 پرو، ردمی K60 اولترا و ردمی K60E
  • ردمی K50، ردمی K50 پرو، ردمی K50 اولترا و ردمی K50 گیمینگ
  • ردمی نوت 13، ردمی نوت 13 فورجی، ردمی نوت 13 پرو، ردمی نوت 13 پرو فورجی، ردمی نوت 13 پرو پلاس، ردمی نوت 13R و ردمی نوت 13R پرو
  • ردمی 12، ردمی 12C و ردمی 12 فایوجی
  • ردمی 13، ردمی 13 فایوجی، ردمی 13C، ردمی 13C فایوجی و ردمی 13R
  • ردمی 14C و ردمی 14R

دستگاه‌های برند پوکو

  • پوکو F4 GT، پوکو F5، پوکو F5 پرو، پوکو F6 و پوکو F6 پرو
  • پوکو X6، پوکو X6 نئو، پوکو X6 پرو و پوکو X5 پرو فایوجی
  • پوکو M6، پوکو M6 فورجی، پوکو M6 پلاس فایوجی، پوکو M6 پرو و پوکو M6 پرو فایوجی

توجه داشته باشید که لیست بالا غیررسمی بوده و بر اساس سوابق قبلی و سیاست‌های فعلی این کمپانی است. بنابراین، اگر دستگاه خود را در میان محصولات مذکور پیدا نکرده‌اید، باید منتظر انتشار لیست رسمی شیائومی بمانید.

چه انتظاراتی از آپدیت HyperOS 2.0 داشته باشیم؟

شیائومی تغییرات HyperOS 2.0 را هنوز به‌طور رسمی اعلام نکرده است، اما به‌لطف شایعات و گزارشات پیرامون این رابط کاربری، اطلاعات جالبی درباره‌ی آن در اختیار داریم. نسخه‌ی جدید HyperOS احتمالاً دارای قابلیت Camera Scan خواهد بود که می‌تواند سیگنال‌های وای‌فای دوربین‌های مخفی را شناسایی می‌کند و مزیت جالب‌توجهی در زمینه‌ی حریم خصوصی نسبت به سایر رقبا ارائه دهد.

رابط کاربری HyperOS 2.0 شیائومی؛ دستگاه‌های واجدشرایط و ویژگی‌های احتمالی

برخی از تصاویر فاش‌شده از این رابط کاربری نشان داده‌اند که شیائومی ممکن است صفحه‌ی اصلی تنظیمات را در HyperOS 2.0 دست‌خوش تغییر کرده باشد. به عبارت دیگر، شیائومی برنامه دارد تا صفحه‌‌ی اصلی تنظیمات را بازطراحی کرده و آن را با طراحی کارت‌شکلی جایگزین نماید. از آن‌جاییکه شیائومی تقریباً یک دهه است که تغییر چندانی در برنامه‌ی تنظیمات رابط کاربری خود ایجاد نکرده، این تغییر احتمالاً با استقبال طرفداران شیائومی روبه‌رو خواهد شد. همان‌طور که می‌توانید در تصاویر لورفته مشاهده کنید، شیائومی طراحی امروزی و مدرنی را برای آپدیت HyperOS 2.0 در نظر گرفته است. این طراحی جدید نه‌تنها ظاهر زیبایی به رابط کاربری شیائومی می‌دهد، بلکه به روان بودن و سرعت آن نیز می‌افزاید.

رابط کاربری HyperOS 2.0 شیائومی؛ دستگاه‌های واجدشرایط و ویژگی‌های احتمالی

از سوی دیگر، آپدیت HyperOS 2.0 احتمالاً به کاربران این امکان را می‌دهد تا مقدار رم مجازی دستگاه‌های شیائومی خود را تا ۱۶ گیگابایت (با گزینه‌ی پیش‌فرض ۶ گیگابایتی) افزایش دهند. گفتی است که تمامی دستگاه‌های شیائومی از نظر سخت‌افزاری قادر به پشتیبانی از این ویژگی نیستند و گمان می‌رود که این میزان رم مجازی تنها در گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی در دسترس قرار بگیرد.

رابط کاربری HyperOS 2.0 شیائومی؛ دستگاه‌های واجدشرایط و ویژگی‌های احتمالی

ویژگی دیگری که ممکن است به HyperOS 2.0 راه پیدا کند، امکان غیرفعال کردن ویرایشگر صفحه‌ی قفل (لاک‌اسکرین) است. این قابلیت به کاربرانی که به‌صورت اتفاقی ویرایشگر صفحه‌ی قفل را فعال می‌کنند، این امکان را می‌دهد تا آن را در برنامه‌ی تنظیمات HyperOS 2.0 غیرفعال نمایند.

رابط کاربری HyperOS 2.0 شیائومی؛ دستگاه‌های واجدشرایط و ویژگی‌های احتمالی

علاوه‌ بر این موارد، انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید رابط کاربری شیائومی از انیمیشن‌های روان‌تر، عملکرد بهتر و حریم خصوصی بهبودیافته، همراه با بهترین قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی بازار برخوردار باشد.

تا انتشار آپدیت HyperOS 2.0 هنوز چند هفته‌ی دیگر باقی مانده است. طبق شایعات اخیر، شیائومی ممکن است روند انتشار این نسخه برای دستگاه‌های واجد شرایط را در هفته‌ی دوم اکتبر (اواخر مهر) آغاز کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *