جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اچ پی از مانیتور اقتصادی پاویلیون ویژن پرو با نرخ نوسازی 100 هرتز رونمایی کرد

اچ پی از مانیتور اقتصادی پاویلیون ویژن پرو با نرخ نوسازی 100 هرتز رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اچ پی (HP) از یک مانیتور مقرون‌به‌صرفه‌ جدید به نام «پاویلیون ویژن پرو» (Pavilion Vision Pro) رونمایی کرد. این مانیتور ۲۳/۸ اینچی که بیشتر برای انجام کارهای اداری و سرگرمی طراحی شده است، از رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز بهره می‌برد. برای آشنایی با مشخصات بیشتر مانیتور اقتصادی جدید اچ پی، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات مانیتور اچ پی پاویلیون ویژن پرو

این نمایشگر جدید از پنل فول‌اچ‌دی IPS (با رزولوشن ۱٬۹۲۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل) استفاده می‌کند و متون و رنگ‌هایی واضح را ارائه می‌دهد. روشنایی ۲۵۰ نیتی پاویلیون ویژن پرو نیز اگرچه برای استفاده در محیط‌های داخلی و دور از پنجره مناسب است، اما احتمالاْ برای محیط‌های روشن‌تر گزینه‌ای ایده‌آل نخواهد بود. زاویه‌ی دید گسترده‌ی ۱۷۸ درجه‌ای هم یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی دیگر جدیدترین مانیتور برند اچ‌پی محسوب می‌شود.

از آن‌جایی که پاویلیون ویژن پرو قادر به ارائه‌ی نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتزی است، کاربران می‌توانند انتظار تصاویر روان‌تری را نسبت به نمایشگرهای رایج بازار با نرخ ۶۰ هرتز داشته باشند و کمتر با مواردی مانند گوستینگ (Ghosting) و پرش یا استاتر تصویر روبه‌رو شوند.

پوشش ۹۹ درصدی مانیتور اچ پی پاویلیون ویژن پرو از گستره‌ی رنگی sRGB تضمین می‌کند که این نمایشگر رنگ‌هایی زنده و دقیق را هنگام انجام کارهای روزانه مانند ویرایش عکس یا طراحی به نمایش خواهد گذاشت. با وجود اینکه برنامه‌های حرفه‌ای طراحی و گرافیکی به فضای رنگی گسترده‌تری نیاز پیدا می‌کنند، اما پوشش ۹۹ درصدی از گستره‌ی رنگی sRGB برای اکثر کاربران کاملاً کافی خواهد بود.

اچ‌پی طراحی باریکی را برای مانیتور جدید خود در نظر گرفته است؛ ضخامت پاویلیون ویژن پرو به ۷/۵ میلی‌متر می‌رسد، در حالیکه نسبت نمایشگر به بدنه‌ به‌لطف حاشیه‌های بسیار باریک این مانیتور ۹۰ درصد اعلام شده است. این طراحی مینیمال، ظاهر امروزی و مدرنی به مانیتور اچ پی پاویلیون ویژن پرو می‌دهد و تجربه‌ی فراگیری را برای کاربر فراهم می‌کند.

پایه‌ی این مانیتور امکان تنظیم شیب از ۵- تا ۲۰+ درجه را برای راحتی دید کاربر مهیا کرده است. نمایشگر جدید اچ‌پی با پشتیبانی از اتصال دیواری ۷۰ در ۷۰ میلی‌متر VESA، انعطاف‌پذیری بیشتری را جهت تطبیق‌پذیری با نیازهای مختلف ارائه می‌دهد. شایان ذکر است که پایه‌ی VESA جداگانه به فروش می‌رسد و همراه با خود محصول عرضه نخواهد شد.

از گزینه‌های اتصال مانیتور پاویلیون ویژن پرو اچ پی باید به یک پورت DisplayPort (DP)، یک پورت HDMI و یک جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. مجهز بودن این نمایشگر به پورت‌های ضروری، امکان اتصال آسان آن به کامپیوترهای رومیزی، لپ‌تاپ‌‌ها، کنسول‌‌های بازی و سایر دستگاه‌های مشابه را فراهم می‌کند.

کمپانی اچ‌پی به تعهد به حفظ محیط‌زیست مشهور است و نمایشگر Pavilion Vision Pro هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. این مانیتور جدید همانند بسیاری از محصولات اچ پی در بسته‌بندی خود از مواد بازیافتی استفاده می‌کند و دارای گواهی Energy Star نیز است تا انتخابی زیست‌محیطی برای مصرف‌کنندگان به حساب بیاید.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *