جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سامسونگ احتمالاً از توسعه گلکسی S26 صرف نظر می‌کند!

سامسونگ احتمالاً از تولید نسخه وانیلی سری گلکسی S26 صرف نظر می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با توجه به یک توئیت منتشرشده از سوی حساب کاربری آیس یونیورس (Ice Universe، افشاگر مشهور تکنولوژی) در شبکه اجتماعی X، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با حذف نسخه وانیلی از گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی S خود در طی دو سال آینده، یعنی هم‌زمان با معرفی سری گلکسی S26، تغییرات چشمگیری را بر روی این خط تولید اعمال کند! با این حال به ادعای این اکانت افشاگری، سری گلکسی S25 شامل «گلکسی S25 (نسخه وانیلی/ استاندارد)، گلکسی S25 پلاس و گلکسی S25 اولترا» تحت تأثیر این تغییر رویکرد سامسونگ قرار نگرفته و مطابق با جدول زمانی تاییدشده سامسونگ برای عرضه سری گلکسی S، در ژانویه 2025 میلادی به بازار معرفی خواهند شد.

سامسونگ احتمالاً از توسعه گلکسی S26 صرف نظر می‌کند!

از سوی دیگر به نظر می‌رسد سامسونگ پروژه حذف نسخه‌های وانیلی از محصولات پرچم‌دار خود را در سال جاری میلادی و با تبلت‌های سری گلکسی تب S10 آغاز کرده است؛ چرا که این سری از تبلت‌های سامسونگ، برخلاف سری‌های پیشین، بدون گلکسی تب S10 (نسخه وانیلی) و تنها در 2 مدل «گلکسی تب S10 پلاس» و «گلکسی تب S10 اولتر» به بازار معرفی شدند! به همین دلیل در صورت صحت ادعای آیس یونیورس اتخاذ یک رویکرد مشابه از سوی سامسونگ برای سری گلکسی S26، یعنی عرضه این سری تنها در 2 مدل «پلاس» و «اولترا»، چندان به دور از انتظار نخواهد بود! اما دلیل اصلی سامسونگ برای اتخاذ این رویکرد چیست؟

سامسونگ احتمالاً از توسعه گلکسی S26 صرف نظر می‌کند!
گلکسی S24 وانیلی

به گفته این اکانت افشاگری، “عدم امکان رقابت با سایر نسخه‌های استاندارد موجود در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند” دلیل اصلی سامسونگ برای اتخاذ این رویکرد است! همان‌طور که می‌دانید در طی ماه‌های اخیر تولیدکنندگان چینی با معرفی دستگاه‌های قدرتمند اما ارزان‌قیمت (که عموماً تحت عنوان شبه‌پرچم‌دار از آن‌ها یاد می‌شود) نبض بازار گوشی‌های هوشمند را در دستان خود گرفته‌اند. از این رو امکان جان سالم به در بردن گلکسی S25 وانیلی در این بازار رقابتی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد به همین دلیل پروژه توسعه نسخه استاندارد را متوقف کند! با این حال از آنجایی که این اطلاعات تنها از سوی یک اکانت افشاگری مطرح شده‌اند، احتمال عدم صحت آن‌ها نیز وجود داشته و باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ واقعاً این رویکرد را در پی خواهد گرفت یا خیر!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *