جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی های برتر سپتامبر 2024 از نگاه آنتوتو (AnTuTu) مشخص شدند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) بعد از به پایان رسیدن هر ماه میلادی، دو لیست مجزا برای بهترین گوشی‌های پرچم‌دار و بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ی قدرتمند یا قاتل پرچم‌دار را به اشتراک می‌گذارد. طبق روال هر ماه، آنتوتو هر دو لیست خود برای ماه سپتامبر ۲۰۲۴ را نیز منتشر کرده است.

گوشی رد مجیک 9 اس پرو پلاس بار دیگر رتبه‌ی اول لیست گوشی‌های پرچم‌دار آنتوتو را به خود اختصاص داد و ایسوس راگ فون 8 پرو در جایگاه دوم قرار گرفت. لیست کامل ده گوشی پرچم‌دار برتر ماه سپتامبر از نگاه آنتوتو را می‌توانید در ادامه بررسی کنید:

  1. رد مجیک 9S پرو پلاس
  2. ایسوس راگ فون 8 پرو
  3. ردمی K70 اولترا
  4. آیکو نئو 9S پرو پلاس
  5. آیکو نئو 9S پرو
  6. آیکو زد 9 توربو پلاس
  7. آیکو 12
  8. ویوو X100
  9. وان پلاس 12
  10. وان پلاس Ace 3 پرو

گوشی های برتر سپتامبر 2024 از نگاه آنتوتو (AnTuTu) مشخص شدند!

مقایسه‌ی لیست جدید آنتوتو با گوشی‌های پرچم‌دار برتر ماه آگوست نشان می‌دهد که ویوو X100 اولترا و X100 پرو جایگاه خود را به آیکو Z9 توربو پلاس و آیکو 12 واگذار کرده‌اند. همان‌طور که می‌توانید ببینید، این ماه هیچ‌کدام از گوشی‌های برند اوپو به لیست آنتوتو راه نیافته‌اند. محصولات برندهایی مانند شیائومی (نه ردمی) و سامسونگ نیز در این لیست به چشم نمی‌خورند، چرا که این برندها بر بهینه‌سازی عملکرد دستگاه‌های خود برای بنچمارک‌هایی مانند آنتوتو متمرکز نیستند.

تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 3 (Leading Version) همچنان بهترین عملکرد را در لیست‌های آنتوتو به ثبت می‌رساند و حداقل تا زمانی که اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 9400 معرفی شوند، به قدرت‌نمایی خود ادامه خواهد داد. شش دستگاه از ده گوشی برتر به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز هستند، در حالی که چهار دستگاه باقی‌مانده از تراشه‌های دایمنسیتی 9300 یا 9300 پلاس بهره می‌گیرند.

از سوی دیگر، گوشی وان پلاس Ace 3V همچنان به پیشتازی در لیست‌های قاتل پرچم‌دار آنتوتو ادامه می‌دهد و گوشی ردمی نوت 14 پرو پلاس به‌تازگی به این لیست اضافه شده است. فهرست کامل ده گوشی قاتل پرچم‌دار برتر ماه سپتامبر از نگاه آنتوتو را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

  1. وان پلاس Ace 3V
  2. ریلمی GT نئو 6 SE
  3. ردمی K70E
  4. ریلمی GT نئو 5 SE
  5. ردمی نوت 12 توربو
  6. آیکو Z8
  7. آیکو نئو 7 SE
  8. ردمی نوت 12T پرو
  9. آیکو Z9
  10. ردمی نوت 14 پرو پلاس

گوشی های برتر سپتامبر 2024 از نگاه آنتوتو (AnTuTu) مشخص شدند!

پادشاه لیست برترین گوشی‌های قاتل پرچم‌دار آنتوتو بار دیگر تراشه‌ی اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 است که قلب تپنده‌ی دو دستگاه اول این لیست را تشکیل می‌دهد. دایمنسیتی 8300 اولترا در جایگاه سوم به تعقیب این تراشه‌ی قدرتمند می‌پردازد، در حالی که تراشه‌هایی مانند اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 و دایمنسیتی 8200 در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند و توان رقابت با این دو چیپست را ندارند.

توجه داشته باشید که این لیست‌های آنتوتو تنها امتیاز میانگین هر مدل در ماه سپتامبر را نشان می‌دهند و این داده‌ها تنها به چین محدود است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *