جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر باریک‌ترین گوشی اینفینیکس با ضخامت ۶ میلی‌متری فاش شد!

تصاویر باریک‌ترین گوشی اینفینیکس با ضخامت ۶ میلی‌متری فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از رونمایی از گوشی اینفینیکس هات 50 فایوجی، به‌تازگی شایعات پیرامون گوشی دیگری از این برند قوت گرفته‌اند. در صورتی که گمانه‌زنی‌های پیرامون این گوشی صحت داشته باشند، اینفینیکس به‌زودی از باریک‌ترین گوشی ۵ سال اخیر رونمایی خواهد کرد.

این عنوان در حال حاضر به گوشی تکنو کامون 11 تعلق دارد که یکی دیگر از محصولات تحت برند Transsion، کمپانی مادر اینفینیکس، محسوب می‌شود. شایان ذکر است که سری تکنو کامون 11 در سال ۲۰۱۸ میلادی راهی بازار شد.

گزارش‌های جدید وب‌سایت Passionategeekz به نقل از منابع داخلی، مدعی شده‌اند که برند اینفینیکس در حال توسعه‌ی یک گوشی جدید با ضخامت ۶ میلی‌متری است. این نشریه همچنین تصاویر زنده‌ای از گوشی موردبحث را در کنار یک آیفون به اشتراک گذاشت.

این تصاویر لورفته، یک گوشی با نمایشگر خمیده را نشان می‌دهند که احتمالاً از شیشه‌ی خمیده‌ی سه‌بعدی استفاده می‌کند. اگرچه تنها پنل پشتی گوشی منتسب به اینفینیکس در تصاویر فاش‌شده به چشم می‌خورد، اما می‌توان شاهد شباهت‌هایی میان این گوشی و اینفینیکس‌ هات 50 فایوجی نیز بود. در پنل پشتی یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل با سه سنسور دوربین و یک فلاش LED قابل مشاهده هستند.

طراحی بسیار باریک این گوشی احتمالاً به‌لطف باتری سیلیکون کربنی آن میسر شده است که در مقایسه با گرافیت که معمولاً در باتری‌های لیتیوم یونی مورداستفاده قرار می‌گیرد، چگالی بالاتری دارد.

تصاویر مذکور همچنین گوشی اینفینیکس را در کنار یک مدل آیفون پرو یا پرو مکس قرار داده‌اند تا تفاوت چشمگیر ضخامت این دو گوشی را به نمایش بگذارند. شایان ذکر است که آیفون 16 ضخامتی برابر با ۷٫۸۰ میلی‌متر دارد، در حالی که ضخامت آیفون 16 پرو مکس به ۸٫۲۵ میلی‌متر می‌رسد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره‌ی این گوشی بسیار باریک در دسترس قرار ندارد. با این وجود، فاش‌شدن اولین تصاویری واقعی از این محصول نوید رونمایی قریب‌الوقوع اینفینیکس از یکی از جاه‌طلبانه‌ترین گوشی‌های خود را می‌دهد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *