جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هزینه تعمیر گوشی تاشو هواوی میت XT آلتیمیت سرسام‌آور است!

هزینه تعمیر گوشی تاشو هواوی میت XT آلتیمیت سرسام‌آور است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چند روز پیش بود که هواوی به‌صورت رسمی از میت XT آلتیمیت، اولین گوشی تاشو دنیا با دو لولا و سه نمایشگر، رونمایی کرد. این محصول منحصربه‌فرد که از طراحی نوآورانه و جذابی بهره می‌برد، بسیار گران است و با قیمت ۱۹٬۹۹۹ یوان (حدود ۲٬۸۰۹ دلار) در بازار چین به فروش می‌رسد.

علاوه‌ بر قیمت بالای خود گوشی، هزینه‌های تعمیر هواوی میت XT آلتیمیت هم سرسام‌آور خواهد بود. با توجه به لیست قیمت‌های رسمی منتشرشده توسط کمپانی هواوی، تعمیر نمایشگر این گوشی تاشو نوآورانه حدود ۷٬۹۹۹ یوان (تقریباً ۱٬۱۲۳ دلار) برای کاربران هزینه می‌تراشد!

خوشبختانه هواوی گارانتی نسبتاً مناسبی را برای خریداران میت XT آلتیمیت در نظر گرفته است و علاقه‌مندان هنگام خرید گوشی می‌توانند با پرداخت حدود ۴۹۱ یا ۵۶۱ دلار بیشتر، یک نمایشگر دیگر را در صورتی خرابی صفحه‌نمایش اصلی این گوشی تاشو دریافت کنند. شایان ذکر است که این گارانتی برای تعویض نمایشگر تنها تا یک‌سال اعتبار دارد.

در کنار نمایشگر، تعویض مادربرد این گوشی نیز در صورت خرابی هزینه‌ی بسیار بالایی در پی خواهد داشت و کاربران باید ۹٬۰۹۹ یوان (حدود ۱٬۲۷۸ دلار) را برای تعویض این قطعه کنار بگذارند. هزینه‌ی تعویض باتری نیز ۴۹۹ یوان (تقریباً ۷۰ دلار) اعلام شده است.

طبق لیست رسمی مذکور، پنل پشتی جدیدترین گوشی هواوی ۱٬۳۷۹ یوان (حدود ۱۹۳ دلار)، دوربین تله‌فوتو ۵۷۸ یوان (نزدیک به ۸۱ دلار)، دوربین سلفی ۳۷۹ یوان (تقریباً ۵۳ دلار)، دوربین اصلی ۷۵۹ یوان (حدود ۱۰۶ دلار) و دوربین فوق عریض ۲۶۹ یوان (تقریباً ۳۷ دلار) هزینه خواهند داشت.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *