جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

افشای مشخصات iQOO 13 و ریلمی GT 7 پرو با دریافت گواهینامه‌های جدید

افشای مشخصات iQOO 13 و ریلمی GT 7 پرو با دریافت گواهینامه جدید

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالت کلی اغلب گوشی‌های جدید تولیدشده توسط تولیدکنندگان چینی چند هفته پیش از رونمایی، در پایگاه‌های اطلاعاتی پلت‌فرم‌های صدور گواهینامه در چین مانند گواهینامه‌های «رادیویی، 3C و TENAA» رؤیت می‌شوند. اکنون نیز 2 دستگاه جدید از کمپانی‌های ویوو (iQOO) و ریلمی که احتمال می‌رود همان iQOO 13 و ریلمی GT 7 پرو باشند، توانسته‌اند گواهینامه رادیویی را در چین دریافت کنند و برخی از مشخصات کلیدی آنها فاش شده است.

مشخصات احتمالی ویوو iQOO 13

گوشی هوشمند جدید ویوو با شماره مدل «V2408A» به‌تازگی گواهینامه رادیویی در چین را دریافت کرده است. به گفته حساب کاربردی دیجیتال چت استیشن (DCS، افشاگر تکنولوژی)، این مدل تحت عنوان «iQOO 13» روانه بازار خواهد شد. این در حالی است که به ادعای برخی از منابع، سری iQOO 13 فاقد مدل پرو خواهد بود.

گوشی‌های ریلمی GT 7 پرو و iQOO 13 موفق به دریافت گواهینامه رادیویی شدند

همچنین بنا به گزارشات اخیر انتظار می‌رود iQOO 13 با قاب میانی فلزی به یک صفحه‌نمایش اولد تخت (توسعه‌یافته توسط BOE) با «رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 144 هرتزی» و یک حسگر اثرانگشت اولتراسونیک تعبیه‌شده در لایه زیرین نمایشگر مجهز باشد و از استاندارد IP68 (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار) پشتیبانی کند. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود ویوو «تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام»، «سیستم دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی» و «باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی با سرعت 100 واتی» را برای این گوشی پرچم‌دار در نظر گرفته باشد.

مشخصات احتمالی ریلمی جی تی 7 پرو

در طی هفته‌های اخیر چندین گوشی ریلمی از جمله یک دستگاه با شماره مدل «RMX5010» در پایگاه داده IMEI رؤیت شده‌اند. اکنون نیز دستگاه مذکور موفق به دریافت گواهینامه رادیویی چین شده که به باور برخی از کارشناسان این گوشی همان ریلمی GT 7 پرو است.

با توجه به گزارشات اخیر، ریلمی GT 7 پرو دارای یک صفحه‌نمایش LTPO اولد کمی خمیده 6.78 اینچی (توسعه‌یافته توسط BOE) با «رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی» و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک (تعبیه‌شده در لایه زیرین نمایشگر) خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود ریلمی این دستگاه را به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام مجهز ساخته و آن را با رم حداکثر «16 گیگابایتی» و فضای ذخیره‌سازی حداکثر «1 ترابایتی» پیکربندی کند. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود ریلمی GT 7 پرو به سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از «یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ (احتمالاً سنسور LYT-600 سونی)» با “زوم اپتیکال 3 برابری، زوم هیبریدی 10 برابری و زوم دیجیتال 120 برابری” و یک باتری حدوداً «6000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی با سرعت 100 واتی» مجهز باشد.

بازه زمانی رونمایی و عرضه

در نهایت انتظار می‌رود ویوو در ماه نوامبر (نیمه دوم مهر تا نیمه اول آبان) از گوشی iQOO 13 رونمایی کند. این در حالی است که احتمال می‌رود رونمایی رسمی از ریلمی GT 7 پرو به ماه‌های اکتبر یا نوامبر (نیمه دوم مهر تا نیمه اول آذر) موکول شود. همچنین انتظار می‌رود ریلمی جی تی 7 پرو، به عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام، تا اواخر سال جاری میلادی در سطح بین‌المللی روانه بازار شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *