جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

امکان شارژ بی‌سیم پیکسل 9 پرو فولد گوگل با پیکسل استند وجود ندارد!

امکان شارژ بی‌سیم پیکسل 9 پرو فولد گوگل با پیکسل استند وجود ندارد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

حدود دو هفته پیش بود که گوگل از چهار گوشی جدید سری پیکسل 9 خود رونمایی کرد؛ پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL و پیکسل 9 پرو فولد. گوشی‌های غیرتاشو این سری را می‌توان بدون مشکل به‌صورت بی‌سیم با پیکسل استند 1 و پیکسل استند 2 شارژ کرد، اما این امکان برای گوشی تاشو پیکسل 9 پرو فولد وجود ندارد!

طبق گفته‌های گوگل، چنین کمبودی به این دلیل است که «موقعیت سیم‌پیچ شارژ پیکسل ۹ پرو فولد در مقایسه با گوشی‌های پیکسل قبلی کاملاً در مرکز قرار نگرفته» و «ممکن است شارژ بی‌سیم گوشی را برای شما دشوار کند».

با این حال، گوگل اعلام کرد که گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد «از بسیاری از شارژرهای بی‌سیم دیگر پشتیبانی می‌کند» و «زمانی که از شارژر بی‌سیم دیگری استفاده می‌کنید، موقعیت گوشی خود را برای شارژ کردن آن تنظیم نمایید». گوگل همچنین افزود که برای تأیید در حال شارژ بودن گوشی در این حالت و تراز آن برای شروع شارژ بی‌سیم، باید به نشانگر شارژ پیکسل 9 پرو فولد خود توجه داشته باشید. این کمپانی همچنین با انتشار تصویر زیر، محل قرارگیری سیم‌پیچ شارژ پیکسل ۹ پرو فولد را به اشتراک گذاشت.

امکان شارژ بی‌سیم پیکسل 9 پرو فولد گوگل با پیکسل استند وجود ندارد!

کاربران با استفاده از پیکسل استند 1 می‌توانند گوشی‌‎های پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL را تا حداکثر ۱۰ وات به‌صورت بی‌سیم شارژ کنند. با این وجود، در صورتی که از پیکسل استند 2 استفاده کنید، شاهد افزایش توان شارژ بی‌سیم پیکسل 9 به ۱۵ وات، پیکسل 9 پرو به ۲۱ وات و پیکسل 9 پرو XL به ۲۳ وات خواهید بود.

از آن‌جایی که گوشی تاشو پیکسل 9 پرو فولد از شارژ بی‌سیم پیکسل استند 1 و پیکسل استند 2 پشتیبانی نمی‌کند، کاربران با استفاده از شارژرهای بی‌سیم دیگر حداکثر از شارژ ۷٫۵ واتی بهره می‌برند. عدم پشتیبانی گران‌ترین گوشی سری پیکسل 9 گوگل از پیکسل استند، احتمالاً برخی از کاربران این گوشی تاشو را ناامید خواهد کرد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *