جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی A16 فایوجی در بنچمارک گیک بنچ رؤیت شد

گلکسی A16 فایوجی در بنچمارک گیک بنچ رؤیت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ در دسامبر سال 2023 میلادی از گلکسی A15 فایوجی رونمایی کرد. اکنون به نظر می‌رسد این کمپانی در تلاش است جانشین این دستگاه، یعنی گلکسی A16 فایوجی، را به‌زودی روانه بازار کند. در همین راستا، روز گذشته گیک‌بنچ (Geekbench) برگه امتیاز و نتایج کسب‌شده توسط جدیدترین گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ در این بنچمارک را بر روی وب‌سایت خود منتشر کرد.

با توجه به برگه امتیاز گلکسی A16 فایوجی، این دستگاه با شماره مدل «SM-A166P» به تراشه دایمنسیتی 6300 مدیاتک مجهز بوده و در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب به امتیازهای «514» و «1464» دست یافته است. همچنین در حالیکه این دستگاه با رم «6 گیگابایتی» در تست‌های این بنچمارک حضور داشته است، اما احتمال می‌رود در نهایت سامسونگ پیکربندی‌های متنوع‌تری را برای این گوشی ارزان‌قیمت ارائه کند. لازم به ذکر است این دستگاه عملکرد خود را از طریق سیستم‌عامل اندروید 14 به نمایش می‌گذارد.

گلکسی A16 فایوجی با تراشه دایمنسیتی 6300 مدیاتک در بنچمارک گیک بنچ رؤیت شد

در حالیکه سامسونگ تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با گلکسی A16 فایوجی را منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود این دستگاه نسبت به نسل پیش از خود کمی بهبود یابد. لازم به ذکر است گلکسی A15 فایوجی به «صفحه‌نمایش آمولد 6.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسلی و نرخ نوسازی 90 هرتزی»، «رم 4، 6 یا 8 گیگابایتی»، «فضای ذخیره‌سازی 128 یا 256 گیگابایتی»، «تراشه دایمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک»، «تنظیمات دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی»، «دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی» و «باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی با سرعت 25 واتی» مجهز می‌باشد.

همچنین با توجه به برخی از گواهینامه‌های بریتانیایی اخذشده به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد یک نسخه 4G از گلکسی A16 را نیز به بازار عرضه کند. این در حالی است که انتظار می‌رود گلکسی A16 فورجی از تراشه متفاوتی (احتمالاً یک تراشه از سری هلیو G مدیاتک) نسبت به مدل فایوجی بهره ببرد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *