جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

موتورولا اج 50 رونمایی شد؛ باریک‌ترین گوشی جان‌سخت بازار!

موتورولا اج 50 رونمایی شد؛ باریک‌ترین گوشی جان‌سخت بازار!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند موتورولا از عضو جدید سری اج خود رونمایی کرد. این گوشی که «موتورولا اج 50» (Motorola Edge 50) نام دارد، به تراشه‌ی اسنپدراگون 7 نسل 1، نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی و یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۸ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی مجهز است. گوشی جدید موتورولا همچنین باریک‌ترین گوشی جان‌سخت با گواهی‌های IP68 و MIL 810H به حساب می‌آید و تنها ۷٫۷۹ میلی‌متر ضخامت دارد. موتورولا اج 50 همچنین بیش از ۳۰ تست مختلف جهت بررسی مقاومت در برابر دمای شدید، رطوبت، گردوغبار و افتادن به زمین را با موفقیت گذرانده است.

گوشی موتورولا اج 50 از یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد خمیده با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5 بهره می‌برد.

موتورولا چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 (نسخه‌ی Accelerated Edition، همراه با هسته‌ی Cortex-A710 در فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتز) کوالکام را به‌عنوان تراشه‌ی گوشی اج 50 انتخاب کرده است. ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز این تراشه را همراهی می‌کنند.

پنل پشتی گوشی مذکور میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با سنسور LYT-700C سونی)، یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی است. موتورولا اج ۵۰ یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را نیز در پنل جلویی مورداستفاده قرار می‌دهد.

جدیدترین گوشی برند موتورولا به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 14 را با رابط کاربری Hello UI اجرا می‌کند و ۲ سال آپدیت اندروید، همراه با ۳ سال پچ امنیتی برای آن وعده داده شده است.

موتورولا اج 50 در رنگ‌های سبز، هلویی و مشکی برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. تنها کانفیگ این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۲۷٬۹۹۹ روپیه (حدود ۳۳۴ دلار) به فروش می‌رسد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *