جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی اوپو K12x فایوجی با بدنه مقاوم و تراشه دایمنسیتی 6300 معرفی شد

گوشی اوپو K12x فایوجی با بدنه مقاوم و تراشه دایمنسیتی 6300 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند اوپو گوشی جدید «اوپو K12x فایوجی» (Oppo K12x 5G) را معرفی و راهی بازار کرد. مشخصات این گوشی به‌طور کلی نسبت به گوشی اوپو K12x، که اواخر اردیبهشت‌ماه در چین رونمایی شد، متفاوت است اما طراحی آن به اوپو K12 شباهت دارد. گوشی جدید برند اوپو به تراشه‌ی مدیاتک و دوربین‌هایی جدید مجهز شده و همچنین از بدنه‌ای مقاوم بهره می‌برد که تست مقاومت MIL-STD-810H را با موفقیت پشت سر گذاشته است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و ویژگی‌های اوپو K12x فایوجی، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات اوپو K12x فایوجی

اوپو K12x فایوجی از یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. اوپو اعلام کرده است که این مدل اولین گوشی با فناوری جدید Splash Touch این برند به حساب می‌آید و به کاربران امکان لمس صفحه‌نمایش حتی در هنگامی که خود نمایشگر خیس باشد را می‌دهد.

اوپو گوشی جدید خود را به تراشه‌ی دایمنسیتی 6300 مجهز کرده است و آن را در دو کانفیگ مختلف با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌کند. امکان ارتقاء رم با استفاده از رم مجازی وجود دارد و فضای ذخیره‌سازی را نیز می‌توان از طریق اسلات دوگانه‌ی هیبریدی این گوشی، که یک کارت micro SD یا سیم‌کارت نانو ثانویه را در خود جای می‌دهد، تا سقف ۱ ترابایت گسترش داد.

اوپو K12x فایوجی با کسب گواهی IP54 در برابر گردوغبار و آب مقاوم است. دوام بسیار بالا و استاندارد سطح نظامی این محصول نیز در آزمایشگاه‌های اوپو موردآزمایش قرار گرفت و اوپو K12x فایوجی توانست سقوط از ارتفاع ۱٫۴ متری را از هر شش طرف دوام بیاورد.

گوشی اوپو K12x فایوجی با بدنه مقاوم و تراشه دایمنسیتی 6300 معرفی شد

این گوشی همچنین به‌ طرز چشمگیری باریک طراحی شده است و ضخامت آن با در نظر گرفتن برآمدگی دوربین تنها به ۷٫۶۸ میلی‌متر می‌رسد. وزن بدنه‌ی جدیدترین گوشی اوپو هم تنها ۱۸۶ گرم است و این گوشی در هر طرف یک فریم پلاستیکی دارد.

انرژی گوشی اوپو K12x فایوجی توسط یک باتری ۵٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی SuperVOOC تأمین می‌شود که طبق وعده‌های اوپو تا ۴ سال بدون مشکل دوام خواهد آورد و حداقل ۸۰ درصد از ظرفیت اولیه‌ی خود را حفظ خواهد کرد.

در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی مشاهده می‌شود. در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 تعبیه شده است. گوشی جدید اوپو به‌طور پیش‌فرض اندروید 14 را با رابط کاربری Color OS 14 اجرا می‌کند.

گوشی اوپو K12x فایوجی با بدنه مقاوم و تراشه دایمنسیتی 6300 معرفی شد

گوشی اوپو K12x فایوجی در رنگ‌های آبی و بنفش برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت نسخه‌ی مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۱۲٬۹۹۹ روپیه (حدود ۱۵۵ دلار) است، در حالی که این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، با برچسب قیمتی ۱۵٬۹۹۹ روپیه (تقریباً ۱۹۰ دلار) به فروش می‌رسد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *