جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کامل سری پیکسل 9 گوگل قبل از رونمایی فاش شد!

مشخصات کامل سری پیکسل 9 گوگل قبل از رونمایی فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تا به حال اطلاعات زیادی از سری پیکسل 9 گوگل به بیرون درز کرده است، اما یک افشاگر قابل اعتماد به نام «Steve Hemmerstoffer» اخیراً برخی از تصاویر تبلیغاتی رسمی این سری جدید را به اشتراک گذاشته و از طراحی و مشخصات کلی گرفته تا قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی پیکسل 9 را فاش کرده است. برای آشنایی با ویژگی‌ها و مشخصات گوشی‌های جدیدترین سری پرچم‌دار گوگل، با اِروتِک همراه باشید.

همان‌طور که گوگل پیش از این اعلام کرده بود، سری پیکسل ۹ شامل گوشی‌های پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو فولد می‌شود. بر اساس این گزارش جدید، مدل پرو با دو گزینه‌ی مختلف که اندازه‌ی نمایشگر متفاوتی دارند، در دسترس قرار خواهد گرفت. گمان می‌رود مدل مجهز به نمایشگر بزرگ‌تر با نام پیکسل ۹ پرو XL به فروش برسد. تمامی گوشی‌های این سری در رنگ‌های خاکستری تیره، خاکستری روشن، سفید استخوانی و صورتی ارائه خواهند شد.

مشخصات کامل سری پیکسل 9 گوگل قبل از رونمایی فاش شد!

تصاویر تبلیغاتی لورفته به فریم تخت و پنل پشتی مات سری پیکسل 9 اشاره می‌کنند و به نظر می‌رسد گوگل نوار افقی دوربین پنل پشتی گوشی‌های پیکسل 9 را نسبت به قبل کوتاه‌تر کرده است. این نوار دیگر از یک لبه به لبه‌ی دیگر گوشی ادامه پیدا نمی‌کند و ابعاد کوچک‌تری دارد، اما همچنان برآمدگی و برجستگی آن را به‌وضوح می‌توان مشاهده کرد. سنسورهای دوربین پیکسل 9 نیز داخل بریدگی کپسولی این گوشی‌ها قرار گرفته‌اند و مدل‌های پرو به حسگر دماسنج مجهز هستند.

با توجه به اطلاعات فاش‌شده، گوشی‌های پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. مدل‌های پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL نیز مطابق شایعات از یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود. مدل استاندارد همچنان از یک دوربین سلفی ۱۰٫۵ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد، در حالی که مدل‌های پرو یک سنسور ۴۲ مگاپیکسلی را به کار می‌گیرند.

گوشی پیکسل 9 دارای نمایشگر ۶٫۳ اینچی Actua خواهد بود، اما مدل پرو هم با این اندازه و هم با یک نسخه‌ی ۶٫۹ اینچی راهی بازار می‌شود.

از سوی دیگر، گوشی تاشو پیکسل 9 پرو فولد از ماژول دوربین مستطیلی‌شکل با گوشه‌های گرد استفاده می‌کند و ظاهراً همان صفحه‌نمایش جلویی ۶٫۳ اینچی Actua مدل غیرتاشو پیکسل ۹ را دارد. به نظر می‌آید نمایشگر داخلی ۸ اینچی این گوشی تاشو از پنل Super Actua Flex برخوردار باشد. پیکسل ۹ پرو فولد همچنین به یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۱۰٫۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتو ۱۰٫۸ مگاپیکسلی مجهز است و از یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

تمامی گوشی‌های سری پیکسل ۹ به تراشه‌ی تنسور G4 مجهز خواهند بود. مدل استاندارد با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود، در حالی که مدل‌های پرو، پرو XL و پرو فولد حداکثر ۱۶ گیگابایت رم خواهند داشت.

مشخصات کامل سری پیکسل 9 گوگل قبل از رونمایی فاش شد!

گوگل همانند سال گذشته قصد دارد پشتیبانی ۸ ساله از گوشی‌های سری پیکسل 9 خود را ارائه دهد. این گوشی‌ها با حالت اضطراری (Emergency SOS) در دسترس قرار می‌گیرند و در هر موقعیت بحرانی به کاربر هشدار می‌دهند. این حالت ویژه ظاهراً می‌تواند با بدافزارها و کلاهبرداری‌های فیشینگ نیز مقابله کند. همان‌طور که انتظار می‌رود، گوشی‌های سری پیکسل 9 گوگل از هوش مصنوعی جمینای (Gemini) و قابلیت Circle to Search برخوردار خواهند بود و همچنین با ویژگی Pixel Screenshots عرضه می‌شوند که اطلاعات کاربر را برای یادآوری کردن آن‌ها در آینده ذخیره می‌کند.

کمپانی گوگل در رویدادی که برای روز ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد) برنامه‌ریزی شده است، از نسل جدید دستگاه‌های پیکسل خود رونمایی خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *