جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آیفون 17 اسلیم گران‌قیمت‌تر از آیفون 17 پرو مکس خواهد بود!

آیفون 17 اسلیم گران تر از آیفون 17 پرو مکس خواهد بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هفته گذشته شایعاتی مبنی بر قصد اپل برای بازنشسته کردن مدل «پلاس» در سری آیفون 17 و ارائه یک مدل جدید و باریک‌تر تحت عنوان «اسلیم/ Slim» در این سری به گوش می‌رسید. در حالیکه اغلب کارشناسان به آیفون 17 اسلیم به عنوان جانشینی برای مدل پلاس نگاه می‌کردند، اکنون با توجه به یک نشت اطلاعاتی جدید به نظر می‌رسد مدل «اسلیم» ممتازترین گوشی در سری آیفون 17 خواهد بود و از منظر «قدرت عملکرد» و «برچسب قیمتی» آیفون 17 پرو مکس را به عقب خواهد راند!

با این حال آیفون 17 اسلیم تنها تلاش اپل برای توسعه یک دستگاه ممتاز و باریک نخواهد بود، چرا که این کمپانی به‌تازگی و با رونمایی از باریک‌ترین محصول خود، یعنی آیپد پرو 13 اینچی مدل 2024، اولین گام خود را در این مسیر برداشته است. به گفته منابع اطلاعاتی متعدد این مدل جدید از زبان طراحی ارتقاءیافته سری آیفون X بهره برده و احتمالاً به بدنه آلومینیومی مجهز خواهد بود.

آیفون 15 پلاس

علاوه بر این، انتظار می‌رود اپل داینامیک آیلند (جزیره پویا) کوچک‌تری را برای این مدل در نظر گرفته و جزیره دوربین آن را نیز به ناحیه مرکزی قاب پشتی انتقال دهد. همچنین در حالیکه تاکنون اطلاعات بیشتری در رابطه با ابعاد صفحه‌نمایش آیفون 17 اسلیم ارائه نشده اما با توجه به گزارشات منتشرشده، نمایشگر این مدل کوچک‌تر و باریک‌تر از صفحه‌نمایش آیفون 15 پلاس خواهد بود.

اما چرا با وجود تفاوت‌های فراوان میان مدل «پلاس» و «اسلیم» اپل قصد دارد تولید مدل «پلاس» را متوقف کند؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است. فقدان مدل «پلاس» و ارائه یک مدل جایگزین با طراحی ظاهری متفاوت، مشابه با یک تله تبلیغاتی عمل کرده و می‌تواند سیل بزرگی از مشتریان بالقوه را به سوی خود جذب نماید!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *