جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات گوشی گلکسی F55 سامسونگ قبل از رونمایی رسمی اعلام شد

مشخصات کامل گلکسی F55 سامسونگ قبل از رونمایی رسمی اعلام شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ رویداد معرفی گوشی گلکسی F55 را از تاریخ ۱۷ مِی (۲۸ اردیبهشت) به ۲۷ مِی (۷ خرداد) موکول کرد. با این حال، این غول فناوری کره‌ای به‌طور رسمی از مشخصات کامل گوشی جدید خود پرده برداشت و تا برگزاری رویداد مذکور، تنها باید منتظر اعلام قیمت این محصول ماند!

گلکسی F55 در واقع نسخه‌ی تغییرنام‌یافته و ری‌برندشده‌ی گوشی‌های گلکسی C55 و گلکسی M55 است که به‌ترتیب راهی بازار چین و هند شده بودند. این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و به تراشه‌ی اسنپدراگون 7 نسل 1 با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است. سیستم دوربین گلکسی F55 نیز شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر، یک لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک ماژول ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

مشخصات گوشی گلکسی F55 سامسونگ قبل از رونمایی رسمی اعلام شد

سامسونگ برای این گوشی از یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی استفاده کرده و وعده داده است که تا ۴ نسل از آپدیت‌های اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی را برای گلکسی F55 منتشر خواهد کرد.

مشخصات گوشی گلکسی F55 سامسونگ قبل از رونمایی رسمی اعلام شد

گوشی گلکسی F55 در رنگ‌بندی‌های مشکی و نارنجی به فروش خواهد رسید و هر دو نسخه از قاب پشتی با چرم گیاهی برخوردار هستند. با توجه به قیمت همتای این گوشی در بازار هند، انتظار می‌رود که نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی گلکسی F55 بین ۲۰٬۰۰۰ تا ۲۹٬۹۹۹ روپیه (حدود ۲۴۰ تا ۳۶۰ دلار) قیمت داشته باشد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *