جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

دوربین شیائومو مجیک 3 فیلم‌برداری 4K را با قیمتی باورنکردنی ارائه می‌ دهد!

دوربین شیائومو مجیک 3، فیلم‌برداری 4K را با قیمتی باورنکردنی ارائه می‌‌دهد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شرکت چینی شیائومو به‌تازگی یک دوربین جیبی جذاب با نام مجیک 3 روانه بازار کرده است. این دوربین با طراحی جمع‌وجور و کارکرد چندمنظوره‌اش، گزینه‌ای مناسب برای تولیدکنندگان محتوا و کاربران عادی است. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید اِروتِک همراه باشید.

دوربین شیائومو مجیک 3 فیلم‌برداری 4K را با قیمتی باورنکردنی ارائه می‌ دهد!

با قیمت پایه 1299 یوآن (182 دلار) دوربین شیائومو مجیک 3 با هدف ارائه قابلیت‌های زیاد در اندازه کوچک و قابل حمل عرضه می‌شود. این دوربین که در نسخه‌های مختلفی موجود است، با دقت و به‌سادگی نیازهای عکاسی و فیلم‌برداری را تأمین می‌کند.

  1. ویژگی‌ها

دوربین مجیک 3 از یک سنسور 1/2.8 اینچی IMX355 سونی برخوردار است که به شما اجازه فیلم‌برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را می‌دهد. پردازنده این دوربین تا 51 درصد عملکردی بهتر از نسخه‌های قبلی دارد و در فیلم‌برداری در نور کم هم موفق عمل می‌کند. افزون بر این، دو میکروفن این دستگاه همراه با کاهش نویز باد به کمک هوش مصنوعی، ضبط صدای همه‌جانبه را تضمین می‌کنند.

این دوربین از رزولوشن‌های فیلم‌برداری مختلف شامل 4K و 2.7K و 1080P پشتیبانی کرده و هر دو گزینه فیلم‌برداری 30 فریم بر ثانیه و 60 فریم بر ثانیه (برای فیلم‌برداری روان‌تر) را ارائه می‌کند. در کنار این، این دوربین یک ژیروسکوپ شش‌محوره دارد که در ترکیب با لرزش‌گیر هوش مصنوعی آن، ثبت تصاویر ثابت و بدون لرزش را حین فعالیت‌هایی چون دویدن و دوچرخه‌سواری تضمین خواهد کرد.

این دستگاه تنها 86 گرم وزن دارد، به‌راحتی قابل حمل است و همچنین از وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی کرده که اتصال بی‌دردسر برای انتقال تصاویر و ویدیوها و یا کنترل از راه دور را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند بین دو گزینه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی این دوربین یکی را انتخاب کنند و البته می‌توانند حافظه آن را با یک microSD تا 256 گیگابایت افزایش دهند.

دوربین شیائومو مجیک 3، فیلم‌برداری 4K را با قیمتی باورنکردنی ارائه می‌‌دهد!

  1. قابلیت‌های ویژه

شیائومو مجیک 3 چند قابلیت ویژه هم از خود به نمایش می‌گذارد. یکی از این ویژگی‌های خاص طراحی آهنربایی آن است که این امکان را فراهم می‌کند تا به سطوح و وسایل مختلف متصل شود. این دوربین چه در حالتی که روی سینه شما قرار بگیرد یا روی دیوار، وسایل نقلیه و یا حتی بدن حیوانات خانگی باشد، توانایی‌های نامحدودی برای عکاسی خلاقانه عرضه می‌کند.

افزون بر این، شیائومو مجیک 3 برای عکاسی بدون دخالت دست طراحی شده و به همین سبب در زوایای اول شخص ایده‌آل عمل می‌کند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا به جای صرف زمان در موارد فنی کادربندی، بر روی تجربه عکاسی تمرکز کنند و قابلیت استفاده کلی را برای وبلاگ‌نویسی، دوچرخه‌سواری یا ثبت لحظات روزمره افزایش دهند.

سیستم دو میکروفونه این دوربین ضبط صدا را بهبود می‌بخشد و در عین حال، قابلیت کاهش نویز باد با هوش مصنوعی هم به ضبط شفاف‌تر صداها، حتی در محیط‌های پرسروصدا کمک می‌کند. این موضوع موجب می‌شود که این دوربین ابزار مناسبی برای کسانی باشد که می‌خواهند وقت خود را به ماجراجویی یا ورزش بگذرانند.

  1. نسخه‌های مختلف و برچسب قیمتی

شیائومو مجیک 3 در چند نسخه مختلف و متناسب با نیازهای کاربران به فروش می‌رسد. نسخه پایه آن که نسخه استاندارد ضبط ولاگ است، 64 گیگابایت حافظه دارد و 1299 یوآن (182 دلار) قیمت‌گذاری شده‌ است. از سوی دیگر، نسخه‌های مناسب دوچرخه‌سواری و سلفی گرفتن والدین و کودک (Parent-Child Selfie) برای کسانی مناسب است که به فیلم‌برداری از فعالیت‌های مختلف و یا فیلم‌برداری خانوادگی علاقه‌مندند. این نسخه‌ها با توجه به حافظه‌شان از 1429 تا 1539 یوآن (200 تا 216 دلار) قیمت دارند.

لیست قیمت‌های هرنسخه در پایین آمده‌است:

  • نسخه استاندارد ولاگ (64 گیگابایت): 1299 یوآن (182 دلار)
  • نسخه سلفی گرفتن والدین و کودک (64 گیگابایت): 1429 یوآن (200 دلار)
  • نسخه دوچرخه‌سواری (64 گیگابایت): 1439 یوآن (202 دلار)
  • نسخه سلفی گرفتن والدین و کودک (128 گیگابایت): 1529 یوآن (214 دلار)
  • نسخه دوچرخه‌سواری (128 گیگابایت): 1539 یوآن (216 دلار)

شیائومو مجیک 3 در رنگ‌های مختلفی مثل سفید، سبز، زرد، بنفش و صورتی موجود است. این دوربین برای گروه زیادی از کاربران که به دنبال یک دوربین قابل حمل قوی می‌گردند، مناسب است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *