جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی پاوربانک جدید خود را با کابل داخلی همراه روانه بازار کرد

شیائومی پاوربانک جدید خود را با کابل داخلی همراه روانه بازار کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی یک پاوربانک جدید را با عنوان “پاوربانک 10000 33W” روانه بازار کرد. با این حال، برخلاف نام این محصول، این پاوربانک 10000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت نداشته و با ظرفیت 5500 میلی‌آمپرساعت معرفی شده و از سرعت شارژ 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

به‌نظر می‌رسد شیائومی این روزها برای پاوربانک‌های جدید خود از نام‌های فریب‌دهنده استفاده می‌کند. اوایل این هفته، این شرکت پاوربانک 25000 212W خود را معرفی کرد که این دستگاه نیز ظرفیتی سازگار با نامش نداشت و تنها مقدار کمتر 14000 میلی‌آمپرساعتی را ارائه می‌کرد.

شیائومی پاوربانکی طراحی کرده که کابل آن درونش است!

کابل پاوربانک

گذشته از این‌ها، ویژگی خاص این پاوربانک جدید کابل داخلی آن است. این کابل در زمانی که استفاده نمی‌شود، خیلی مرتب در جایگاه تعیین‌شده خود قرار می‌گیرد و یک گیره آویز درست می‌کند. این کار راه‌حلی هوشمندانه برای استفاده کم‌تر از فضاست و به‌خصوص برای کسانی که همیشه کابل‌های خود را گم می‌کنند، مناسب است.

با این وجود، قرار گرفتن کابل درون پاوربانک به این معناست که این کابل تعویض‌پذیر نیست. اگر کابل فرسوده یا خراب شود، شما ناگزیر آن را از دست داده‌اید!

البته شیائومی یک پورت USB-C استاندارد هم به عنوان یک گزینه شارژ کردن بیشتر ارائه می‌کند که این گزینه حداکثر 22.5 وات خروجی می‌دهد و تقسیم توان متناسب و هوشمند هم در حالت شارژ چند دستگاه را هم پشتیبانی می‌کند. با این حال، اگر پورت USB-C اصلی درست کار نکند، شما تنها با همین پورت قابلیت شارژ خواهید داشت.

افزون بر این، روشن نیست که آیا می‌توان برای شارژ کردن پاوربانک از یک پورت USB-C دیگر استفاده کرد یا نه. اگر این امکان وجود نداشته باشد و کابل USB-C اصلی هم خراب شود، پاوربانک می‌تواند کاملا بلااستفاده شود!

حداکثر نرخ شارژ پاوربانک 33 وات است و می‌تواند یک دستگاه شیائومی 14 پرو را در تنها مدت 30 دقیقه به 50 درصد برساند.

شیائومی پاوربانکی طراحی کرده که کابل آن درونش است!

شیائومی همچنین چند قابلیت افزوده نیز عرضه کرده‌ است. مود جریان پایین این پاوربانک برای شارژ کردن دستگاه‌های با توان کمتر و پشتیبانی از روش‌های شارژ سریع رایج مانند PD 3.0 و QC 3.0، نمونه‌هایی از این قابلیت‌ها هستند.

طراحی پاوربانک

طراحی این پاوربانک نیز جمع‌وجور و سبک است و اندازه آن با 3.2 اینچ طول، 2.6 عرض و 1.0 اینچ ارتفاع، جیبی محسوب می‌شود. از نظر رنگ هم شما می‌توانید میان آبی عمیق فضایی (Deep Space Blue) که ظاهری صیقلی دارد و قهوه‌ای روشن که خاموش‌تر و خنثی‌تر است، یکی را انتخاب کنید.

در بخش قیمتی نیز، پاوربانک 10000 33W با برچسب قیمتی 149 یوآنی (حدود 21 دلار) به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *