جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت هوشمند آنر واچ 5 با نمایشگر امولد و شارژدهی 15 روزه معرفی شد

ساعت هوشمند آنر واچ 5 با نمایشگر امولد و شارژدهی 15 روزه معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند آنر همزمان با معرفی گوشی‌های تاشو مجیک V3 خود به بازار جهانی، از ساعت هوشمند جدید خود با نام «آنر واچ 5» نیز رونمایی کرد. این گجت پوشیدنی که جانشین آنر واچ 4 محسوب می‌شود، از نمایشگر بزرگ‌تر و روشن‌تر، شارژدهی بهتر و ردیابی سلامتی دقیق‌تر بهره می‌برد.

آنر واچ 5 به یک نمایشگر مربعی‌شکل ۱٫۸۵ اینچی امولد با رزولوشن ۴۵۰ در ۳۹۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت مجهز است و فریم آلومینیومی سری ۶ دارد. ساعت هوشمند جدید برند آنر همچنین دارای یک دستگیره‌ی چرخان برای کنترل آسان‌تر، همراه با یک اسپیکر و میکروفون برای برقراری تماس‌های بلوتوثی است.

ساعت هوشمند آنر واچ 5 با نمایشگر امولد و شارژدهی 15 روزه معرفی شد

این گجت پوشیدنی با کسب گواهی IP68 و رده‌بندی 5ATM، می‌تواند فشار عمق ۵۰ متری را تحمل کند و به‌راحتی هنگام شنا کردن مورداستفاده قرار بگیرد. امکان ثبت و ردیابی انواع فعالیت‌های ورزشی مرسوم نیز با آنر واچ ۵ وجود دارد و این ساعت هوشمند از GPS آفلاین برای موقعیت‌یابی بهره می‌گیرد.

کاربران می‌توانند آنر واچ ۵ را با استفاده از بلوتوث ۵٫۲ با دستگاه‌های بلوتوثی دیگر جفت کنند و آهنگ‌های خود را تا حداکثر ۴ گیگابایت به حافظه‌ی داخلی این ساعت هوشمند انتقال دهند. گجت پوشیدنی موردبحث همچنین از رابط کاربری MagicOS 8 آنر استفاده می‌کند.

از قابلیت‌های پایش سلامتی جدید ساعت هوشمند آنر واچ 5 باید به «Scientific Sleep Management» برای مدیریت و نظارت بر خواب، گزارش سلامت صبحگاهی و بررسی و اسکن سریع وضعیت سلامتی اشاره کرد.

آنر جدیدترین ساعت هوشمند خود را به یک باتری سیلیکون-کربن با ظرفیت ۴۸۰ میلی‌آمپرساعت مجهز کرده است که ۲۱ درصد ظرفیت بالاتری نسبت به نسل قبلی سری آنر واچ را ارائه می‌دهد. با توجه به ادعاهای این برند، باتری واچ 5 به‌لطف ویژگی بهینه‌ساز مصرف انرژی در سطح سیستم، در صورت استفاده‌ی معمولی تا حداکثر ۱۵ روز شارژدهی خواهد داشت.

آنر واچ 5 در نهایت با رنگ‌های مشکی، طلایی و سبز راهی بازار خواهد شد، اما قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن در حال حاضر مشخص نیست.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *