جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی رینگ سامسونگ با گوشی های اندرویدی غیر گلکسی نیز سازگار است!

گلکسی رینگ سامسونگ با گوشی های اندرویدی غیر گلکسی نیز سازگار است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

زمانی که سامسونگ به‌طور رسمی از حلقه‌ی هوشمند «گلکسی رینگ» (Galaxy Ring) رونمایی کرد، این‌طور به‌نظر می‌رسید که گجت پوشیدنی جدید سامسونگ با گوشی‌های غیرگلکسی بهترین عملکرد خود را ارائه نخواهد داد. بسیاری از کاربران بر این باور بودند که بعد از جفت کردن گلکسی رینگ با گوشی‌های اندرویدی غیرسامسونگ و نصب برنامه‌ی Samsung Health، تنها به برخی از ویژگی‌های این گجت دسترسی پیدا خواهند کرد و از هوش مصنوعی گلکسی و Energy Score بی‌بهره خواهند بود.

با این حال، بررسی‌های وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا نشان داد که گلکسی رینگ با گوشی‌های اندرویدی غیرسامسونگ نیز به‌خوبی کار می‌کند و تمامی ویژگی‌های آن، از جمله هوش مصنوعی گلکسی و Energy Score را شامل می‌شود.

وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا در هنگام بررسی این حلقه‌ی هوشمند، گلکسی رینگ‌ را به گوشی آنر مجیک 6 پرو متصل کرد و گزارش داد که تمامی ویژگی‌های گجت پوشیدنی موردبحث، حتی قابلیت تشخیص اختلال در خواب، با گوشی‌های اندرویدی دیگر نیز سازگاری دارند.

از این رو، در صورتی که علاقه‌مند به خرید گلکسی رینگ سامسونگ هستید اما از گوشی غیرگلکسی استفاده می‌کنید، تنها باید برنامه‌های Samsung Health و Samsung Wearable را روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید. خوشبختانه هر دو اپلیکیشن مذکور به‌راحتی از طریق پلی استور قابل دریافت هستند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *