جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

رونمایی ام اس آی از کامپیوترهای گیمینگ Aegis S و Trident RS

رونمایی ام اس آی از کامپیوترهای گیمینگ Aegis S و Trident RS

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند ام اس آی (MSI) دو سری کامپیوتر و کیس گیمینگ جدید با نام‌های «Aegis S» و «Trident RS» را راهی بازار کرد. این کیس‌ها که به پردازنده‌های AMD و اینتل مجهز هستند، از پسِ برآورده کردن نیازهای گیمینگ مختلف بازیکنان برمی‌آیند و با سخت‌افزارها و کانفیگ‌های متنوع خود، قشر گسترده‌ای از کاربران را هدف قرار می‌دهند. برای آشنایی با پیکربندی‌های هر دو سری کامپیوترهای گیمینگ جدید MSI و قیمت هر کدام، با اِروتِک همراه باشید.

سری کامپیوتر Aegis S ام اس آی

سری Aegis S با چندین پیکربندی مختلف، از پردازنده‌ی نسل یازدهم تا چهاردهم اینتل، برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. از گزینه‌های اقتصادی این سری می‌توان به کانفیگ کارت گرافیک RTX 3050 با پردازنده‌ی i5-11400F اشاره کرد که تنها ۳٬۶۹۹ یوان (حدود ۵۱۶ دلار) قیمت دارد، اشاره کرد. بهترین مدل این سری که به پردازنده‌ی i9-14900KF و کارت گرافیک RTX 4090D مجهز است نیز با قیمت ۲۶٬۹۹۹ یوان (حدود ۳٬۷۶۷ دلار) به فروش می‌رسد. سایر کانفیگ‌های سری کامپیوتر Aegis S ام اس آی شامل پیکربندی i7-13650HX با RTX 4060 به قیمت ۷٬۲۹۹ یوان (حدود ۱٬۰۱۸ دلار) و کانفیگ i7-14700KF با RTX 4070Ti S می‌شود.

رونمایی ام اس آی از کامپیوتر های گیمینگ Aegis S و Trident RS

تمامی کیس‌های گیمینگ سری Aegis S ام اس آی به سیستم پیشرفته‌ی خنک‌کننده‌ی مایع مجهز هستند و از وای‌فای 6E، بلوتوث 5.3 و اترنت 2.5G پشتیبانی می‌کنند. این برند همچنین سه سال گارانتی را برای کامپیوترهای گیمینگ Aegis S در نظر گرفته است.

سری کامپیوتر Trident RS ام اس آی

سری Trident RS گزینه‌های مختلفی را برای بازیکنانی که تمایل به تجربه‌ی بازی‌های روز و بهره‌مندی از عملکرد گرافیکی بالا دارند، ارائه می‌دهد. ام اس آی کیس‌های گیمینگ این سری را با کانفیگ‌های تشکیل‌شده از پردازنده‌های AMD و اینتل معرفی کرده است. به‌طور مثال، پیکربندی‌های AMD از کیس گیمینگ مجهز به پردازنده‌ی Ryzen 5 9600X و بدون کارت گرافیک مجزا با قیمت ۴٬۹۹۹ یوان (تقریباً ۶۹۷ دلار) آغاز می‌شود و در بهترین کانفیگ به کامپیوتر برخوردار از پردازنده‌ی Ryzen 9 9900X با کارت گرافیک RTX 4080S با برچسب قیمتی ۱۸٬۹۹۹ یوان (حدود ۲٬۶۵۱ دلار) می‌رسد.

رونمایی ام اس آی از کامپیوتر های گیمینگ Aegis S و Trident RS

در میان کانفیگ‌های مختلف سری کامپیوتر Trident RS ام اس آی، کیسی که تعادل مناسبی بین قیمت و عملکرد را برقرار می‌کند، به پردازنده‌ی Ryzen 7 9700X و کارت گرافیک قدرتمند RTX 4070Ti S مجهز است و با قیمت ۱۳٬۴۹۹ یوان (تقریباً ۱٬۸۸۳ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود. ام اس آی همچنین دو کامپیوتر گیمینگ دیگر را در این سری به فروش می‌رساند؛ کیس مجهز به پردازنده‌ی i5-12600KF و کارت گرافیک RTX 4060Ti با قیمت ۸٬۰۹۹ یوان (حدود ۱٬۱۳۰ دلار) و کیس بهره‌مند از پردازنده‌ی i7-14700KF و کارت گرافیک RTX 4070S با برچسب قیمتی ۱۴٬۱۹۹ یوان (تقریباً ۱٬۹۸۱ دلار).

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *