جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ورود چت بات هوش مصنوعی جمینای به اپلیکیشن گوگل مسیج!

ورود چت بات هوش مصنوعی جمینای به اپلیکیشن گوگل مسیج!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از راه‌یابی چت بات هوش مصنوعی جمینای به جیمیل، اکنون به نظر می‌رسد این چت‌بات راه خود را به پیام‌رسان گوگل مسیج (Google Messages) نیز باز کرده است. این ادغام با هدف بهبود تجربه کاربری و سهولت استفاده از چت‌بات جمینای در اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل صورت گرفته و از این پس کاربران برای بهره‌مندی از خدمات جمینای نیاز به جابه‌جایی میان این دو اپلیکیشن نخواهند داشت.

برای استفاده از این قابلیت کافی است کاربران پس از آغاز پیام جدید (ضربه زدن بر روی دکمه Start chat)، در صفحه جدید بر روی دکمه اکشن (Action Button) شناور در بالای صفحه‌نمایش ضربه زده و به آسانی از امکانات این چت‌بات هوش مصنوعی بهره ببرند.

چت‌بات هوش مصنوعی جمینای به پیام‌رسان گوگل مسیج نیز راه یافت!

با این حال لازم است توجه داشته باشید که در حالیکه چت بات هوش مصنوعی جمینای مکالمات خصوصی شما با سایر کاربران را ذخیره نمی‌کند، اما گوگل گفتگوهای شما با این چت‌بات را رمزگذاری نکرده و به‌صورت پیش‌فرض آن‌ها را به مدت «18 ماه» در حافظه جمینای نگه می‌دارد. از این رو توصیه می‌شود اطلاعات حساس و خصوصی خود را با این چت‌بات به اشتراک نگذارید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از منوی تنظیمات جمینای، مدت زمان ذخیره‌سازی اطلاعات به حداقل «3 ماه» یا حداکثر «36 ماه» تغییر دهید.

همچنین در حالیکه چت بات هوش مصنوعی جمینای موقعیت مکانی دقیق شما را ردیابی نمی‌کند، اما این چت‌بات برای ارائه پاسخ‌های مرتبط به سوالات شما (مثلاً برای پاسخ به سوال “نزدیک‌ترین کافی‌شاپ به من”) آدرس IP شما یا آدرس پستی ارائه‌شده از سوی شما را رصد می‌کند.

چت‌بات هوش مصنوعی جمینای به پیام‌رسان گوگل مسیج نیز راه یافت!

در نهایت لازم است بدانید که ادغام چت‌بات هوش مصنوعی جمینای در اپلیکیشن گوگل مسیج در حال حاضر در دسترس تمامی کاربران قرار داده نشده و برای استفاده از آن لازم است کمی صبور باشید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *