جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پاوربانک جدید شیائومی با ظرفیت 14 هزار میلی‌آمپرساعتی و طراحی شفاف معرفی شد

پاوربانک جدید شیائومی با ظرفیت 14 هزار میلی‌آمپرساعتی و طراحی شفاف معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی یک پاوربانک جدید را در پلتفرم تأمین مالی جمعی یوپین (Youpin) خود رونمایی کرد. این محصول که «پاوربانک 25000 212W» نام دارد، از ظرفیت ۱۴ هزار میلی‌آمپرساعتی برخوردار است. برای آشنایی با سایر مشخصات و ویژگی‌های پاوربانک جدید شیائومی، با اِروتِک همراه باشید.

برجسته‌ترین ویژگی پاوربانک 25000 شیائومی بدون شک طراحی متفاوت آن است. طراحی شفاف قسمت جلویی پاوربانک جدید شیائومی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند به‌راحتی به قطعات و نحوه‌ی عملکردشان نگاه کنند. سه سمت دیگر این پاوربانک نیز دارای روکش مشکی مات هستند. از طرف دیگر، لبه‌های گرد این دستگاه به خوش‌دست بودن و حمل راحت پاوربانک 25000 شیائومی می‌افزایند.

این محصول دارای سه پورت USB (دو پورت USB-C و یک پورت USB-A) با حداکثر توان خروجی ۲۱۲ وات است. جدیدترین پاوربانک شیائومی امکان شارژ همزمان سه دستگاه را با سرعت‌های بالا (۶۵ + ۲۷ + ۱۲۰ وات) در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شارژ همزمان دو دستگاه نیز با حداکثر توان ۶۵ + ۱۲۰ وات انجام می‌شود.

پورت USB-C این پاور بانک (C1) از شارژ تک‌پورت پاور دلیوری ۳٫۱ (PD 3.1) با حداکثر توان ۱۴۰ وات پشتیبانی می‌کند که برای دستگاه‌هایی قدرتمند مانند مک بوک پرو کافی است. از طرف دیگر، گوشی‌های شیائومی می‌توانند با استفاده از این پاور بانک با سرعت ۱۲۰ وات شارژ شوند. طبق ادعاهای این غول فناوری چینی، پاور بانک 25000 قادر است گوشی شیائومی 14 پرو را تنها در عرض ۲۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ کند.

پاوربانک جدید شیائومی با ظرفیت 14 هزار میلی‌آمپرساعتی و طراحی شفاف معرفی شد

پورت USB-C دیگر پاور بانک شیائومی (C2) نیز می‌تواند حداکثر خروجی ۴۵ وات را ارائه دهد، در حالی که پورت USB-A به ۱۲۰ وات می‌رسد. این پاوربانک همچنین از پروتکل‌های مختلف شارژ سریع مانند QC 3.0، سامسونگ AFC، هواوی FCP و اپل 2.4A پشتیبانی می‌کند.

ایمنی در پاوربانک‌هایی با توان خروجی بالا اهمیت بالایی دارد و شیائومی ادعا می‌کند که پاور بانک 25000 212W دارای ۹ لایه‌ی امنیتی است. علاوه‌ بر این، ظرفیت ۹۰٫۸ وات‌ساعتی پاوربانک موردبحث به کاربران اجازه می‌دهد تا آن را بدون نگرانی درباره‌ی محدودیت‌های حمل‌ونقل هوایی در سفرهایشان با خود ببرند.

شیائومی قیمت ۴۹۹ یوان (حدود ۷۰ دلار) را برای پاوربانک 25000 212W در نظر گرفته است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *