جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از ردمی بادز 5C با حذف نویز فعال هیبریدی ۴۰ دسی‌بلی رونمایی کرد

شیائومی از ردمی بادز 5C با حذف نویز فعال هیبریدی ۴۰ دسی‌بلی رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی در کنار رونمایی از مدل 5G ردمی 13، d; هندزفری بلوتوثی جدید به نام «ردمی بادز 5C» را نیز معرفی کرد. جدیدترین عضو سری ردمی باز 5 که شامل ایرفون‌های بادز 5 و بادز 5A می‌شود، تغییرات اندکی نسبت به سایر هندزفری‌های این سری دارد و جایی میان بادز 5 و بادز 5A قرار می‌گیرد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‎‌های ردمی بادز 5C، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ردمی بادز 5C

ردمی بادز 5C همان طراحی داخل گوش با ساقه و سَری سیلیکونی دو مدل دیگر سری بادز 5 را دارد. ایربادهای جدید شیائومی به‌لطف کسب گواهی IP54، در برابر گردوغبار و پاشش آب مقاوم هستند. کیس شارژ ردمی بادز 5 سی نیز دارای یک باتری ۴۸۰ میلی‌آمپرساعتی است که با توجه به ادعاهای شیائومی، شارژدهی ۳۶ ساعته را ارائه خواهد داد. از طرف دیگر، خود ایربادها با هر بار شارژ کامل می‌توانند تا ۷٫۵ ساعت مورداستفاده قرار بگیرند.

شیائومی از ردمی بادز 5C با حذف نویز فعال هیبریدی ۴۰ دسی‌بلی رونمایی کرد

هندزفری بی‌سیم جدید شیائومی به درایورهای ۱۲٫۴ میلی‌متری تیتانیومی با وضوح بالا مجهز است. ۵ پروفایل صوتی مختلف نیز در تنظیمات ارائه شده‌اند تا کاربران بسته به سلیقه‌ی خود، تجربه‌ی صوتی مناسبشان را انتخاب کنند. ردمی بادز 5 سی از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) هیبریدی ۴۰ دسی‌بلی برای حذف نویزها و صداهای ناخواسته بهره می‌برد. این ایربادها همچنین از حالت شفافیت (Transparency) برخوردارند که به کاربر امکان توجه به محیط اطراف خود را می‌دهد. عضو جدید سری بادز 5 شیائومی از ۴ میکروفون با قابلیت حذف نویز مبتنی‌بر هوش مصنوعی (دو میکروفون روی هر ایرباد) بهره می‌گیرد تا صدای باد را حذف کند و صدای کاربر را با وضوح بیشتری انتقال دهد.

هندزفری ردمی بادز 5 سی با اتصال بلوتوث ۵٫۳ و پشتیبانی از سرویس اتصال سریع گوگل (Google Fast Pair) به بازار می‌آید و می‌تواند به دو دستگاه مختلف به‌صورت همزمان متصل شود. شیائومی حالت تأخیر کم ۶۰ میلی‌ثانیه‌ای را نیز برای ایربادهای جدید برند ردمی در نظر گرفته است.

ردمی بادز 5C در رنگ‌های سفید، آبی و مشکی، با قیمت ۱٬۹۹۹ روپیه (حدود ۲۴ دلار) به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *