جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

خنک کننده گیره ای PANDAER میزو با توان 24 واتی عرضه شد

خنک کننده گیره ای PANDAER میزو با توان 24 واتی عرضه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند میزو (Meizu) به‌تازگی یک خنک کننده گیره‌ای «PANDAER» را روانه‌ی بازار کرده است. این خنک‌کننده توان ۲۴ واتی و جریان هوای عمودی در دو جهت بالا و پایین را ارائه می‌دهد. طراحی عمودی خروجی هوای خنک کننده گیره‌ای PANDAER میزو باعث می‌شود تا هوا برای بیشترین میزان خنک‌سازی دستگاه به سمت بالا یا پایین جریان پیدا کند.

در ساخت خنک کننده جدید میزو با شماره‌مدل PRA01 از پلیمر ABS، آلیاژ آلومینیوم و سیلیکاژل استفاده شده است. این محصول ابعادی برابر با ۸۲ در ۵۴٫۸ در ۴۱٫۵ میلی‌متر دارد و همچنین دما را به‌صورت همزمان با استفاده از نمایشگر دیجیتالی خود به نمایش می‌گذارد.

خنک کننده گیره ای PANDAER میزو با توان 24 واتی عرضه شد

این خنک‌کننده‌ی گیره‌ای از یک فن ۷ پره با سرعت ۵٬۸۰۰ دور در دقیقه بهره می‌برد. طبق ادعاهای میزو، این دستگاه می‌تواند دما را از ۳۱ درجه به -۵ درجه سانتیگراد کاهش دهد تا گوشی به‌طور مداوم عملکردی پایدار را ارائه کند و نرخ فریم بازی‌های سنگین در طولانی‌مدت ثابت باقی بماند. این گجت از سه سطح تنظیم قدرت پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای جلوه‌های نورپردازی RGB است. خنک کننده PANDAER میزو از یک تراشه‌ی سردسازی و تبرید TEC به‌وسعت ۱٬۵۰۰ میلی‌متر مربع بهره می‌گیرد که قادر به کنترل مؤثر دمای گوشی خواهد بود. این خنک‌کننده با تمامی گوشی‌ها در هر اندازه‌ای سازگار است و کاربران از این نظر نیازی به نگرانی ندارند.

این محصول در حال حاضر با قیمت پایه‌ی ۹۹ یوان (حدود ۱۴ دلار) به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *