جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هندزفری بلوتوثی Minor IV مارشال با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم عرضه شد

هندزفری بلوتوثی Minor IV مارشال با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم عرضه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند انگلیسی مارشال (Marshall) از هندزفری بلوتوثی جدید خود به نام «Minor IV» رونمایی کرد. این ایرفون‌های جدید که از طراحی آشنای سایر محصولات مارشال برخوردارند، تا حدی طراحی ایرپادز اپل را نیز یادآوری می‌کنند. متأسفانه Minor IV فاقد قابلیت حذف نویز فعال (ANC) است، اما از ویژگی‌های جذاب دیگری برای توجیه برچسب قیمتی خود بهره می‌گیرد. برای آشنایی با مشخصات هندزفری بلوتوثی Minor IV مارشال، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات هندزفری بلوتوثی Minor IV مارشال

هندزفری Minor IV مارشال از نوع داخل گوش (In-Ear) با سَری‌های سیلیکونی است و از ساقه‌هایی با بافت چرمی و قسمت پایینی طلایی‌رنگ بهره می‌برد. این ایرفون‌ها موفق به کسب گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر آب شده‌اند. کاربران با ضربه زدن بر روی ساقه‌های Minor IV می‌توانند کارهای مختلفی را انجام دهند. از طرف دیگر، برداشتن یا قرار دادن این ایرفون‌ها در گوش، به‌طور خودکار باعث توقف یا آغاز پخش موسیقی می‌شود.

هندزفری بلوتوثی جدید مارشال به درایورهای دینامیکی ۱۲ میلی‌متری مجهز است. این ایرفون‌ها به‌صورت آکوستیک تنظیم شده‌اند تا صدایی متعادل و باکیفیت را به گوش کاربران برسانند. هندزفری Minor IV همچنین قادر است تا صدای بلوتوث LE را ارائه دهد و کیفیت صوتی مناسبی را در تماس‌ها تضمین کند.

این محصول از بلوتوث Multipoint پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال به چندین دستگاه را دارد. طبق ادعاهای مارشال، ایرفون‌های Minor IV می‌توانند با هر بار شارژ تا ۷ ساعت مورداستفاده قرار بگیرند. شایان ذکر است که عمر باتری این هندزفری بلوتوثی با قاب شارژ تا ۳۰ ساعت افزایش می‌یابد. Minor IV همچنین از یک ویژگی مدیریت باتری درونی بهره می‌گیرد که هدف آن حفظ طول عمر باتری است. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری مختلفی هم برای ایرفون‌های جدید مارشال در دسترس قرار خواهد گرفت. در پایان باید اشاره کرد که این هندزفری از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند و دارای پورت USB-C است.

هندزفری‌ بلوتوثی Minor IV مارشال در حال حاضر با قیمت ۱۱,۹۹۹ روپیه (حدود ۱۴۴ دلار) به فروش می‌رسد و از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد) راهی بازار خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *