جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

فیجت اسپینر و هندزفری بلوتوثی Cyberstud Spin در راه است!

فیجت اسپینر و هندزفری بلوتوثی Cyberstud Spin در راه است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند هندی Nu Republic که در زمینه‌ی فناوری‌های پوشیدنی فعالیت می‌کند، قصد دارد به‌زودی از محصولی غیرمتعارف به نام «Cyberstud Spin» پرده بردارد که هندزفری بلوتوثی را همراه با فیجت اسپینر ارائه می‌دهد و خود را با این طراحی خلاقانه از محصولات مشابه متمایز می‌سازد. برای آشنایی بیشتر با این هندزفری بلوتوثی نوآورانه، با اِروتِک همراه باشید.

در طراحی هندزفری بلوتوثی‌ Cyberstud Spin از سبک سایبرپانک الهام گرفته شده است و براساس اولین تصویر تبلیغاتی منتشرشده، به نظر می‌رسد برند Nu Republic از المان‌های متالیک و رنگ‌های زنده برای تزئین محصول جدید خود کمک می‌گیرد. اگرچه مشخصات ایربادهای Cyberstud Spin همچنان به‌طور کامل اعلام نشده است، می‌توان انتظار داشت که این هندزفری بلوتوثی با طراحی اختصاصی سایر محصولات برند Nu Republic مانند ایربادهای Transform X مطابقت داشته باشد.

گلایدرهای فلزی Cyberstud Spin احتمالاً می‌توانند هنگام چرخش جلوه‌ی صوتی خاصی ایجاد کنند. این محصول نوآورانه که عمدتاً گیمرها را هدف قرار داده است، از تأخیر کم ۴۰ میلی‌ثانیه‌ای بهره می‌برد. تمرکز Nu Republic بر به حداقل رساندن تأخیر صوتی، تعهد این برند هندی به ارائه‌ی تجربه‌ی گیمینگ جذاب و فراگیر را نشان می‌دهد.

فیجت اسپینر و هندزفری بلوتوثی Cyberstud Spin ممکن است با قیمتی کمتر از ۳٬۰۰۰ روپیه (حدود ۳۶ دلار) راهی بازار شود. ایربادهای Cyberstud Spin به بازار کشورهایی مانند نپال، سریلانکا و امارات نیز راه پیدا خواهند کرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *