جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوگل از قابلیت پرسش و پاسخ با استفاده از هوش مصنوعی جمینای در جیمیل رونمایی کرد

با قابلیت جدید جمینای اکنون می‌توانید درباره ایمیل‌های دریافتی خود در جیمیل سؤال بپرسید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته گوگل از انتشار قریب‌الوقوع قابلیت «پرسش و پاسخ با استفاده از چت‌بات هوش مصنوعی جمینای در اپلیکیشن جیمیل» در دستگاه‌های اندرویدی خبر داد. همان‌طور که از نام این قابلیت پیداست، کاربران قادرند با استفاده از آن در رابطه با ایمیل‌های دریافتی خود از چت‌بات هوش مصنوعی جمینای (Gemini) سؤال بپرسند. به گفته گوگل این قابلیت “یک روش نوآورانه برای جستجو ایمیل‌های دریافتی و دست‌یابی سریع به پاسخ سؤالات موردنظر” است. لازم به ذکر است، پیش از این، این قابلیت در نسخه وب جیمیل در اختیار کاربران قرار داده شده بود.

گوگل از قابلیت پرسش و پاسخ با استفاده از هوش مصنوعی جمینای در جیمیل رونمایی کرد

همچنین در سایر ویژگی‌های این قابلیت، کاربران قادرند از جمینای عملکردهایی نظیر «یافتن جزئیات خاص در تمامی ایمیل‌های دریافتی، نمایش ایمیل‌های خوانده نشده، نمایش ایمیل‌های ارسال‌شده از سوی یک فرستنده خاص یا خلاصه‌سازی ایمیل‌های مرتبط با یک موضوع خاص» را نیز دریافت نمایند.

برای استفاده از این قابلیت می‌توانید در اپلیکیشن جیمیل در گوشی‌های اندرویدی، بر روی لوگو جمینای (ستاره) در گوشه راست بالای نمایشگر ضربه بزنید. علاوه بر این برای دریافت نسخه خلاصه‌سازی‌شده یک ایمیل لازم است، پس از باز کردن آن، بر روی دکمه «Summarize This Email» ضربه بزنید. همچنین فراموش نکنید که برای دسترسی به این قابلیت لازم است به حساب «Google One AI Premium» خود دسترسی داشته یا در یکی از اشتراک‌های «Business ،Enterprise ،Education یا Education Premium» جمینای عضو باشید.

در نهایت انتظار می‌رود این قابلیت ظرف 2 هفته آتی بر روی تمامی دستگاه‌های اندرویدی فعال شده و به‌زودی نیز راه خود را به iOS باز کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *