Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساکنین برج لاکچری بوگاتی می‌توانند با خودرو تا واحد خود بروند!

ساکنین برج لاکچری بوگاتی می‌توانند با خودرو تا واحد خود بروند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

دو برند لاکچری بوگاتی و بن غاطی (BinGhatti) قرار است با همکاری یکدیگر یک برج مسکونی در قلب دبی بسازند. این برج بزرگ 42 طبقه دارای معماری جذاب و قابلیت های بیشماری خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این آسمان خراش جذاب با اروتک همراه باشید.

بوگاتی می‌گوید:

دو برند از برجسته‌ترین برندهای خودرو و املاک و مستغلات برای یک همکاری بی‌سابقه با هم متحد می‌شوند. بوگاتی در همکاری با بن‌غاطی از چیزی پرده‌برداری می‌کنند که جهان تاکنون به خود ندیده است؛ میراثی برای خلق چیزهایی بی‌نظیر.

برج بوگاتی

بوگاتی که به عنوان برندی برای تولید خودروهای لوکس در سال 1909 تاسیس شد، برای ساخت بعضی از سریع‌ترین خودروهای جهان شناخته می‌شود. بن‌غاطی نیز برندی فعال در زمینه املاک و مستغلات است که در دبی مستقر بوده و برای معماری مدرن سازه‌هایش شناخته شده است.

بوگاتی رزیدنس (Bugatti Residence) دارای 171 عمارت و 11 پنت هاوس است که همه آن‌ها دارای معماری و چیدمان داخلی منحصربه‌فرد هستند. امکانات اولین اقامتگاه بوگاتی در جهان شامل ساحلی الهام گرفته‌شده از ساحل ریویرا، استخر خصوصی، جکوزی، باشگاه، میز سرآشپز، خدمتکار شخصی و کلاب خصوصی اعضا است.

برج بوگاتی

اما مهمترین ویژگی این برج دو آسانسور خودروی آن‌هاست که پنت هاوس‌ها می‌توانند با استفاده از آن‌ها خودرویشان را به طبقه خود برده و در همان طبقه پارک کنند. البته این قابلیت چیز جدیدی نیست. پورشه هم در سال 2013 برجی در میامی آمریکا ساخت که قابلیت مشابهی را برای ساکنین خود ارائه می‌کرد.

همچنین مطالعه کنید
یک هکر نوجوان ادعا کرده است که می‌تواند از راه دور به بیش از 25 خودروی تسلا دسترسی پیدا کرده و قفل آن را باز کند!

در یک بیانیه مطبوعاتی، بوگاتی و بن‌غاطی گفته‌اند که هر دو از ریویرای فرانسه الهام گرفته‌اند؛ ریویرا یک مکان توریستی در فرانسه است که به سواحل و لاکچری بودنش شهرت دارد.

ساکنین برج لاکچری بوگاتی می‌توانند با خودرو تا واحد خود بروند!

میت ریماک، مدیرعامل بوگاتی ریماک، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:

به نظر می‌رسد که سرنوشت این دو شرکت را به هم رسانده است. ما درباره اینکه اقامتگاه بوگاتی باید به چه شکل باشد دیدگاه مشترکی داریم. محمد بن‌غاطی درک زیادی از دنیای طراحی خودرو و لوکس داشته و استعداد زیادی در طراحی معماری‌های به یاد ماندنی دارد. با این همکاری، ما این حرف اتور بوگاتی را زنده خواهیم کرد: اگر بی‌نظیر نباشد، دیگر بوگاتی نیست.

از دیگر امکانات این برج می‌توان به داشتن دربان و شوفر اشاره کرد.

ساکنین برج لاکچری بوگاتی می‌توانند با خودرو تا واحد خود بروند!

محمد بن‌غاطی، مدیرعامل برند بن‌غاطی نیز گفت:

وقتی شما در یک بوگاتی را باز می‌کنید و داخل آن می‌نشینید، بلافاصله متوجه خارق‌العاده بودن آن می‌شوید و می‌دانید که این خودرو بی‌نظیر است. تنها تعداد کمی از افراد منتخب فرصت چنین تجربه‌ای را خواهند داشت. با بوگاتی رزیدنس، ما می‌خواهیم این حس را به یک خلوتگاه بسیار منحصربه‌فرد در دل یک کلانشهر تبدیل کنیم.

ساکنین برج لاکچری بوگاتی می‌توانند با خودرو تا واحد خود بروند!

این پروژه در 24 می 2023 توسط مت ریماک، مدیرعامل کمپانی بوگاتی ریماک و محمد بن‌غاطی، مدیرعامل برند بن‌غاطی، در کوکاکولا آرنا در دبی رونمایی شد.

منبع: Interestingengineering

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>