جدیدترین تاخیر اساسینز کرید شدوز؛ بهبود حرکات پارکور روی بام‌های ژاپن فئودال!

جدیدترین تاخیر اساسینز کرید شدوز؛ بهبود حرکات پارکور روی بام‌های ژاپن فئودال!

اشتراک‌گذاری:

در حالی‌که بازی اساسینز کرید شَدوز (Assassin’s Creed Shadows) تاکنون چندین بار با تاخیر مواجه شده است، چارلز بنوا، مدیر بازی، فاش کرد که جدیدترین تاخیر که اوایل این ماه اعلام شده، به دلیل تمایل استودیو برای بهبود بیشتر مکانیک‌های پارکور بازی بوده است!

بنوا در مصاحبه‌ای با IGN گفت:

در حالی‌که هیچ تغییری در سیستم‌های اصلی بازی ایجاد نشده است، تاخیر عمدتاً به دلیل ماهیت سقف‌های محیط ژاپن فئودال بازی و نحوه تعامل این سقف‌ها با سیستم پارکور بازی بود!

در معماری ژاپنی، سقف‌ها بسیار پیچیده هستند. احتمالاً پیچیده‌ترین چیزی که تا به حال با آن کار کرده‌ام، اگر آن‌ها را با Odyssey و Syndicate مقایسه کنیم@ ما به کدهای خاص و انیمیشن‌های خاصی نیاز داشتیم تا از چیزی فوق روان پشتیبانی کنیم و انتقال پارکور را تغییر دهیم تا روان‌تر شود. بنابراین این یکی از بازخوردهای خاصی بود که شنیدیم و می‌خواستیم به آن رسیدگی کنیم و از چند ماه گذشته واقعاً بهبود یافته است.

علاوه بر این، بنوا اشاره کرد که استودیو در حال کار بر روی “چند مورد در پیشرفت برای جذاب‌تر کردن آن و همچنین تعادل بیشتر” است.

اخیراً، یوبیسافت مشخصات سخت‌افزاری مورد نیاز برای اجرای اساسینز کرید شَدوز روی رایانه شخصی را منتشر کرده است. در میان مشخصات، گزینه‌های سخت‌افزاری برای تنظیمات مختلف، از جمله ردیابی پرتو انتخابی، ردیابی پرتو استاندارد و ردیابی پرتو گسترده وجود دارد، با این حال جالب است که گزینه عدم ردیابی پرتویی در میان این فهرست نبود!

علاوه بر این، بازیکنان حداقل به پردازنده Intel Core i7 8700K یا AMD Ryzen 5 3600، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1070 8GB ،AMD Radeon RX 5700 8GB یا Intel Arc A580 8GB و 16 گیگابایت رم نیاز دارند. جالب است که این کمترین مشخصات، قادر به فشار زیاد روی ردیابی پرتو نخواهد بود و فقط به اجرای بازی در 1080p و 30 فریم در ثانیه با تنظیمات بصری پایین کمک می‌کند.

علاوه بر مشخصات سخت افزاری، یوبیسافت همچنین تأیید کرده است که اساسینز کرید شدوز دارای گزینه‌های اضافی فراوانی برای بازیکنان رایانه شخصی برای دستکاری خواهد بود، از جمله پشتیبانی از Nvidia DLSS 3.7 ،AMD FSR 3.1 و Intel XeSS 2. این بازی همچنین از نمایشگرهای فوق عریض پشتیبانی می‌کند و دارای حالت معیار خواهد بود تا به بازیکنان اجازه دهد تنظیمات خود را بیشتر تنظیم کنند.

در حالی‌که خودِ عنوان هنوز منتشر نشده است، یوبیسافت اولین DLC خود را با نام Claws of Awaji با یک تریلر تأیید کرد. این DLC بخشی از پاداش‌های پیش‌سفارش برای Assassin’s Creed Shadows خواهد بود و شامل بیش از 10 ساعت محتوا، از جمله مجموعه‌ای از تجهیزات جدید و همچنین یک منطقه کاملاً جدید برای کاوش بازیکنان است. این DLC اوایل این هفته، اندکی پس از نشت به لطف یک لیست نادرست در صفحه فروشگاه Steam بازی تأیید شد.

اساسینز کرید شَدوز حول دو شخصیت اصلی در نائوئه (Naoe) و یاسوکه (Yasuke) می‌چرخد و در ژاپن فئودال رخ می‌دهد. این بازی اوایل این هفته تریلر داستانی دریافت کرد که در آن شاهد پویایی دو شخصیت و همچنین رابطه آنها با اودا نوبوناگا بودیم.

این بازی در تاریخ 20 مارس (۳۰ اسفند) برای رایانه شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *