جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ انتشار اولین مراحل اسپیدران رایگان بازی Astro Bot اعلام شد

تاریخ انتشار اولین مراحل اسپیدران رایگان بازی Astro Bot اعلام شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو تیم آسوبی (Team Asobi) به‌طور رسمی تاریخ انتشار اولین مراحل اسپیدران رایگان بازی Astro Bot را به اشتراک گذاشت. اولین مرحله‌ی اسپیدران این عنوان که «Building Speed» دارد، از امروز در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکنان را به شهری علمی‌تخیلی در میان ابرها می‌برد.

با اعلام رسمی تیم آسوبی، دارندگان بازی Astro Bot از این هفته هر پنج‌شنبه ساعت ۱۶:۳۰ (به‌وقت ایران) می‌توانند انتظار در دسترس قرار گرفتن یک مرحله‌‎ی جدید را داشته باشند. این استودیو همچنین نام اولین مراحل اسپیدران بازی پلتفرمر موفق خود و تاریخ دقیق انتشار آن‌ها را نیز اعلام کرد. به این ترتیب، مرحله‌ی رایگان دوم با نام «Let it Slide» در تاریخ ۲۴ اکتبر (۳ آبان)، مرحله‌ی «Spring-Loaded» در تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان)، مرحله‌ی «Helium Heights» در تاریخ ۷ نوامبر (۱۷ آبان) و مرحله‌ی «Rising Heat» در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۴ آبان) منتشر خواهند شد.

شایان ذکر است که هر کدام از این مراحل رایگان شامل دو ربات ویژه‌ی جدید برای نجات دادن نیز می‌شوند. اولین ربات‌های ویژه‌ای که از امروز در دسترس قرار می‌گیرند، ایو از بازی Stellar Blade و هل‌دایور از بازی Helldivers خواهند بود. اگرچه هنوز مشخص نیست که ربات‌های دیگر از چه مجموعه‌هایی هستند، اما می‌دانیم که حداقل ۱۰ ربات ویژه‌ی جدید پس از عرضه‌ی این بازی به Astro Bot اضافه می‌شوند.

تیم آسوبی همچنین در حال توسعه‌ی مراحل دیگری است و وعده‌ی غافلگیری‌های بیشتری را به طرفداران استرو بات می‌دهد. با این وجود، در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره‌ی این مراحل و محتواهای بیشتر در دسترس قرار ندارد و بازیکنان تا آن زمان می‌توانند برای ثبت بهترین رکورد در جدول رده‌بندی مراحل اسپیدران فعلی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

بازی Astro Bot هم‌اکنون به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 در دسترس است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *