جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کارگردان بازی های Devil May Cry و Dragon’s Dogma از کپکام جدا شد!

کارگردان بازی های Devil May Cry و Dragon’s Dogma از کپکام جدا شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هیدئاکی ایتسونو، کارگردان بسیاری از عناوین مجموعه‌ی Devil May Cry و هر دو بازی سری Dragon’s Dogma، از کمپانی کپکام جدا شد. این کارگردان محبوب با به اشتراک گذاشتن یک پست جدید در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) از طرفداران برای «پشتیبانی طولانی‌مدت از بازی‌ها و شخصیت‌هایی» که مسئولیتشان را برعهده داشته است، تشکر کرد. هیدئاکی ایتسونو همچنین گفت امیدوار است «شما همچنان از بازی‌ها و شخصیت‌های کپکام حمایت کنید».

کارگردان باسابقه‌ی Devil May Cry و Dragon’s Dogma قصد بازنشستگی ندارد و در ماه سپتامبر (حوالی شهریور و مهر)، شروع به «توسعه‌ی یک بازی جدید در یک محیط جدید» خواهد کرد.

«امیدوارم بتوانم بازی‌های سرگرم‌کننده و زیبایی بسازم که به همان اندازه یا حتی بیشتر از آن‌هایی که تاکنون ساخته‌ام، خاطره‌انگیز باشند.»

کارگردان بازی های Devil May Cry و Dragon’s Dogma از کپکام جدا شد!

ایتسونو دلیل مشخصی برای پایان دادن به همکاری ۳۰ ساله با کپکام را به اشتراک نگذاشته است. این بازی‌ساز محبوب ابتدا در بخش آرکید کپکام مشغول به کار شد و کمی بعد به‌عنوان یکی از کارگردانان بازی‌های Star Gladiator و Rival Schools: United by Fate به فعالیت خود ادامه داد. هیدئاکی ایتسونو شاید بیشتر از هر مجموعه‌ی دیگری به کارگردانی بازی‌های Devil May Cry و Dragon’s Dogma شهره باشد که هر دو فروش بسیار خوبی را تاکنون تجربه کرده‌اند.

بازی Devil May Cry 5 موفق به فروش بیش از ۸٫۴ میلیون نسخه شده است، در حالی که فروش بازی Dragon’s Dogma 2 در آخرین گزارش مالی کپکام به سه میلیون نسخه رسید. با این وجود، در حال حاضر مشخص نیست که آیا بسته‌ی الحاقی و محتوای بیشتری برای بازی Dragon’s Dogma 2، که اوایل امسال عرضه شد، در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *