جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه بتای بازی Call of Duty: Black Ops 6 در دسترس قرار گرفت!

نسخه بتای بازی Call of Duty: Black Ops 6 در دسترس قرار گرفت!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

دسترسی زودهنگام به بتای چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Black Ops 6 در حال حاضر برای تمامی مشترکان سرویس گیم پس آلتیمیت (Game Pass Ultimate) و پی‌سی گیم‌ پس (PC Game Pass)، همراه با تمامی بازیکنانی که این عنوان را پیش‌خرید کرده‌اند میسر شده است. علاقه‌مندان در این بتا می‌توانند سیستم حرکتی تازه و ویژگی‌هایی جدیدی مانند امکان صحبت کردن با بازیکنی که به عنوان سپر گوشتی مقابل خود قرار داده‌اند، را امتحان کنند.

از نظر محتوا نیز باید گفت که احتمالاً با یکی از متنوع‌ترین نسخه‌های بتای مجموعه‌ی Call of Duty روبه‌رو هستیم. بازیکنان این نسخه به حالت تمرینی، چهار نقشه‌ی اصلی، دو نقشه‌ی استرایک (Strike)، شش حالت مختلف شامل Team Deathmatch و Domination و Hardpoint دسترسی دارند. حداکثر سطحی که در طی این بتا می‌توانید به آن برسید، ۲۰ در نظر گرفته شده است. اولین بتای بازی‌ Call of Duty: Black Ops 6 نیز در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) به پایان می‌رسد.

بتای عمومی این بازی موردانتظار از ۶ تا ۹ سپتامبر (۱۶ تا ۱۹ شهریور) در جریان خواهد بود و در دسترس همه‌ی بازیکنان در تمامی پلتفرم‌ها قرار خواهد گرفت. حداکثر سطح در این بتا به ۳۰ افزایش می‌یابد و حالت‌های Gunfight و Face Off Kill Order، همراه با نقشه‌های جدید در دسترس قرار می‌گیرند.

نسخه‌ی نهایی بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *