جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هیهاچی میشیما به جمع مبارزان بازی Tekken 8 اضافه خواهد شد! [تماشا کنید]

هیهاچی میشیما به جمع مبارزان بازی Tekken 8 اضافه خواهد شد! [تماشا کنید]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

از حالت عکاسی (Photo Mode) گرفته تا یک استیج رایگان و حتی اضافه شدن شخصیت لیدیا سوبیسکا، بازی Tekken 8 به‌زودی میزبان محتوای قابل دانلود جذابی می‌شود. در این میان، بندای نامکو (Bandai Namco) از شخصیت غیرمنتظره‌ای که در قالب بسته‌ی الحاقی فصل پاییز در دسترس بازیکنان Tekken 8 قرار خواهد گرفت نیز رونمایی کرد و به‌طور رسمی مژده داد که هیهاچی میشیما به مجموعه تکن برمی‌گردد!

این شخصیت شرور محبوب به دلایل مشخصی غیر از چند سکانس فلش‌بک در بازی اصلی تکن 8 حضور پررنگی نداشت (به‌منظور اینکه داستان Tekken 7 برای آن دسته از مخاطبانی که تاکنون موفق به تجربه‌ی آن نشده‌اند فاش نشود، به این «دلایل مشخص» اشاره نمی‌کنیم)، اما بار دیگر به مرکز توجهات برخواهد گشت. هیهاچی میشیمای افسانه‌ای در تکن 8 قابل بازی خواهد بود و در قالب بسته‌ی الحاقی فصل پاییز به جمع مبارزان این عنوان اضافه می‌شود. تریلر رونمایی از هیهاچی میشیما که در جریان مسابقات Evo توسط بندای نامکو به نمایش گذاشته شد را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

در حال حاضر مشخص نیست که هیهاچی میشیما دقیقاً در چه تاریخی به بازی Tekken 8 راه خواهد یافت و حتی از هویت شخصیت چهارمی که در سال اول پشتیبانی بندای نامکو از این عنوان مبارزه‌ای در دسترس قرار می‌گیرد، اطلاعی نداریم. باید منتظر ماند و دید که بندای نامکو چه تاریخی را برای به‌اشتراک‌گذاری جزئیات بیشتر درباره‌ی این بسته‌های الحاقی انتخاب خواهد کرد.

بازی Tekken 8 در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر قابل دسترس است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *