جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

راهنمای بازی The First Descendant؛ آموزش فارم کردن طلا و منابع کاربردی

راهنمای بازی The First Descendant؛ آموزش فارم کردن طلا و منابع کاربردی

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طلا در بازی لوتر شوتر The First Descendant که این روزها سروصدای زیادی به راه انداخته است، اهمیت بسیار زیادی دارد و برای آیتم‌هایی مانند Code Analyzers یا حتی Descendant جدید به طلا (Gold) نیاز خواهید داشت. خوشبختانه تقریباً هر فعالیتی که در این بازی انجام می‌دهید، برای شما طلا به ارمغان می‌آورد و این واحد آن‌قدرها کمیاب به حساب نمی‌آید. با این حال، دقیقاً چگونه در The First Descendant می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن به طلای کافی دست پیدا کرد؟ برای پاسخ به این سوال و آشنایی با بهترین روش برای فارم طلا و کسب منابعی که برای ساخت آیتم‌ها نیاز دارید، با اِروتِک همراه باشید.

اولین و واضح‌ترین مکان برای به‌دست آوردن طلا، مأموریت Kingston Albion Resource Defense از Kingston Albion Resource Defense است که نه‌تنها می‌توانید از آن برای ارتقاء «Proficiency» سلاح و افزایش سطح Descendant موردنظر خود استفاده کنید، بلکه با به پایان رساندن ۷ موج اول حملات قادر به کسب ۱۹٬۰۰۰ طلا نیز خواهید بود.

با این وجود، بعد از به پایان رساندن مأموریت‌های اصلی بازی The First Descendant، گزینه‌های بسیار بهتری در اختیارتان قرار می‌گیرند. ابتدا درجه‌ی سختی دنیای بازی (World Difficulty) را به سخت (Hard) تغییر دهید و به منطقه‌ی Rockfall در Sterile Land بروید. حالا در نزدیکی مکانی که ظاهر شده‌اید، دنبال اولین مأموریت Battlefield بگردید و این محتوا را آغاز کنید.

با استفاده از Thunder Cage و بیلد Bunny می‌توانید دشمنان را بلافاصله به رگبار ببندید و علاوه‌ بر ۱۲٬۰۰۰ طلای دریافتی به‌عنوان جایزه‌ی این مأموریت، هزاران طلا را در کمتر از یک دقیقه به‌دست آورید. این شیوه همچنین برای کسب شاردهای Kuiper و ارتقاء ماژول‌ها گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود.

برخی از منابع بازی The First Descendant به‌راحتی و با از بین بردن (Dismantle) اسلحه‌ها و راکتورها به‌دست می‌آیند، اما کسب آیتم‌هایی که کمیاب‌تر هستند و برای اسلحه‌ها و Descendantهای با سطح بالاتر استفاده می‌شوند، زمان بیشتری خواهند برد. گاهی اوقات باید فعالیت‌های Infiltration Operation را انجام دهید یا آیتم‌های «Amorphous Material» را باز کنید.

بهترین راه برای فارم کردن هر آن‌چه که در بازی The First Descendant به آن نیاز دارید، مراجعه به منوی «Access Info» است. این منو را می‌توانید کنار تب Journal پیدا کنید و از این طریق به تمامی اطلاعات لازم درباره‌ی منابع و آیتم‌هایی که در این بازی پیدا می‌شوند دسترسی داشته باشید. تنها کافی است که آیتم موردنظر خود و قطعات آن را انتخاب کنید و به بخش Acquisition Info بروید تا با لیستی از تمامی مأموریت‌های مربوطه مواجه شوید.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *