جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آپدیت بعدی Tekken 8، حالت عکاسی را به این بازی اضافه می‌کند!

آپدیت بعدی Tekken 8، حالت عکاسی را به این بازی اضافه می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Tekken 8 قرار است در اواخر ماه جاری میلادی میزبان محتواهای هیجان‌انگیز جدیدی باشد. کمپانی بندای نامکو (Bandai Namco) به‌تازگی خبر داد که شخصیت لیدیا سوبیسکا (Lidia Sobieska) در تاریخ ۲۵ جولای (۴ مرداد) به جمع مبارزان فعلی Tekken 8 اضافه خواهد شد. اگرچه این مبارز جدید بدون شک بزرگ‌ترین محتوای موردانتظار طرفداران در ماه جولای خواهد بود، اما تنها محتوای جدیدی که به‌زودی برای بازیکنان تکن 8 در دسترس قرار می‌گیرد محسوب نمی‌شود.

توسعه‌دهندگان بازی Tekken 8 در رویداد زنده‌ی اخیری اعلام کردند که حالت عکاسی (Photo Mode) با آپدیت ۱٫۰۶ به این عنوان مبارزه‌ای اضافه خواهد شد. در دست توسعه قرار داشتن حالت مذکور در اوایل سال جاری میلادی توسط بندای نامکو تأیید شده بود و حالا این حالت پرطرفدار قبل از اضافه شدن شخصیت لیدیا در دسترس قرار خواهد گرفت. بندای نامکو حتی قصد دارد تا مسابقه‌ای را برای حالت عکاسی جدید Tekken 8 از تاریخ ۲۳ جولای تا ۳۱ اکتبر (۲ مرداد تا ۱۰ آبان) برگزار کند.

بازی Tekken 8 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر در دسترس است. با اعلام رسمی شرکت بندای نامکو، این عنوان مبارزه‌ای محبوب تنها در یک ماه اول انتشار توانست بیش از ۲ میلیون نسخه را به فروش برساند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *