جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مدت زمان بخش داستانی بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 مشخص شد

مدت زمان بخش داستانی بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) به‌تازگی اطلاعات بیشتری از بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 (Warhammer 40,000: Space Marine 2) را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. به گفته‌ی سیبر اینتراکتیو، بتای آنلاین این بازی موردانتظار که مدت‌ها پیش معرفی شده بود، از دستور کار این شرکت خارج شده است و دیگر برگزار نخواهد شد.

«اسپیس مارین 2 تقریباً آماده است. ما اکنون کاملاً بر روی بهینه‌سازی و رفع مشکلات باقی‌مانده، قبل از عرضه در ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) متمرکز شده‌ایم. این بدان معناست که ما بتا‌ی آنلاین عمومی را برگزار نخواهیم کرد، چرا که [این نسخه] تیم‌های توسعه‌دهنده را از آماده‌سازی برای عرضه‌ی کامل دور می‌کند و اولویت ما، اطمینان حاصل کردن از ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی ممکن در زمان انتشار است.»

این استودیو همچنین اعلام کرد که تمامی بازیکنانی که تا تاریخ ۲۸ ژوئن (۸ تیر) برای شرکت در بتای آنلاین ثبت‌نام کرده بودند، اسکین محدود و ویژه‌ای برای اسلحه‌ی «Bolt Pistol» دریافت خواهند کرد.

سیبر اینتراکتیو توضیحات بیشتری در مورد حالت‌های مختلف بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 را نیز با طرفداران در میان گذاشت و خبر داد که اتمام بخش داستانی این عنوان حدود ۱۲ ساعت به طول خواهد انجامید. کمپین داستانی Warhammer 40K: Space Marine 2 هم به‌صورت تک‌نفره و هم به‌شکل کو-آپ قابل تجربه است و به روایت نبردهای ستوان Titus دربرابر نیروهای Tyranids و Chaos خواهد پرداخت.

از طرف دیگر، بازیکنان می‌توانند حالت کو-آپ Operations را به‌تنهایی یا با دو دوست دیگر تجربه کنند و در ۶ نقشه‌ی مختلف برای دفاع از Imperium به‌صورت PvE بجنگند. علاوه‌بر این دو، بازیکنان در بخش چندنفره‌ی رقابتی Eternal War قادر خواهند بود تا در مسابقات ۶ به ۶ و در سه حالت مختلف با نام‌‎های Annihilation و Seize Ground و Capture & Control با یکدیگر مبارزه کنند.

با تأیید سیبر اینتراکتیو، حالت‌های آنلاین بازی Warhammer 40K: Space Marine 2 با سرورهای اختصاصی و مختلفی در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه پشتیبانی خواهند شد و تجربه‌ی چندنفره‌ی بهینه و مناسبی را برای بازیکنان فراهم خواهند کرد.

منبع: Wccftech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *